droga jest celem

Wpisy archiwalne w kategorii

Android GPS

Dystans całkowity:21247.19 km (w terenie 4797.00 km; 22.58%)
Czas w ruchu:922:11
Średnia prędkość:23.06 km/h
Maksymalna prędkość:71.66 km/h
Suma podjazdów:125792 m
Maks. tętno maksymalne:206 (100 %)
Maks. tętno średnie:179 (86 %)
Suma kalorii:320303 kcal
Liczba aktywności:370
Średnio na aktywność:57.58 km i 2h 29m
Więcej statystyk
Czwartek, 2 kwietnia 2015 Komentarze: 2
Dystans21.58 km
Teren16.00 km
Czas01:19
Podjazdy291 m
SprzętLawinka
Vśrednia16.39 km/h
Vmax38.69 km/h
Temp.5.0 °C
Więcej danych
CADavg: 74 rpm | Leśne - MyślęcinekXC - Leśne

Muszę nadrobić ilość mocnych, interwałowych treningów bo później siły brakuje... Od teraz będzie więcej kręcenia na "starej Kujawii"!

Niedziela, 22 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans47.17 km
Teren16.00 km
Czas01:56
Podjazdy302 m
SprzętLawinka
Vśrednia24.40 km/h
Vmax54.93 km/h
Temp.8.0 °C
Więcej danych
CADavg: 84 rpm | Karolin - Czerwonak - Owińska - Bolechówko - Promnice - Mściszewo - Starczanowo - Rez. Śnieżycowy Jar - und zurück

Tak głupio zaczynać wiosnę bez odwiedzin w Śnieżycowym Jarze ;)


Szkoda tylko, że mnie teraz jakieś przeziębienie łapie. To pewnie przez mroźny wiatr, z którym przyszło mi walczyć do samego Starczanowa...


Sobota, 21 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans58.28 km
Czas01:45
Podjazdy327 m
SprzętWilma
Vśrednia33.30 km/h
Vmax51.61 km/h
Temp.12.0 °C
Więcej danych
Leśne - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Pyszczyn - Stronno - Koronowo - Samociążek - Bożenkowo - Żołędowo - Niemcz - Leśne

Czasu niewiele, więc w Koronowie opuściłem grupę i wróciłem do domu starając się utrzymać jak najwyższą średnią.
W sumie wyszło nieźle :)
Wtorek, 10 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans66.76 km
Czas02:10
Podjazdy381 m
SprzętWilma
Vśrednia30.81 km/h
Vmax55.26 km/h
Tętnośr.156
Tętnomax185
Kalorie 1619 kcal
Temp.14.0 °C
Więcej danych
HZ: 4% | FZ: 84% | PZ: 11%
Leśne - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Pyszczyn - Dobrcz - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Strzelce Górne - Aleksandrowo - Borówno - Nekla - Żołędowo - Osielsko - Jagodowo - Niemcz - Leśne

Nawet nie ma kiedy pojeździć po okolicznych pagórkach... Ehhhh...


Sobota, 7 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans75.43 km
Teren30.00 km
Czas03:20
Podjazdy430 m
SprzętLawinka
Vśrednia22.63 km/h
Vmax47.19 km/h
Temp.9.0 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | Karolin - Dębina - Luboń - Nadwarciański - Puszczykowo - Mosina - Krosno - Mosina - Osowa Góra - Grajzerówka - Komorniki - Plewiska - Wawrzyniaka - Cytadela - Karolin

Do dawno niewidzianego kolegi na ploty. Raczej bez deptania, bo jutro ścig naTKKF'ie. Jakby ktoś nie zauważył - wiosna przyszła! :)

Piątek, 6 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans89.73 km
Teren35.00 km
Czas04:13
Podjazdy559 m
Uczestnicy
SprzętLawinka
Vśrednia21.28 km/h
Vmax39.72 km/h
Temp.5.0 °C
Więcej danych
CADavg: 77 rpm | Karolin - Cytadela - Rusałka - Szamarzewskiego - Rusałka - Szamarzewskiego - Rusałka - Strzeszynek - Kiekrz - Chyby - Rogierówko - Sady - Lusowo - Batorowo - Bukowska - Wawrzyniaka - Cytadela - Malta - Karolin

Trochę samemu, trochę z Mariuszem; trochę po chynchach, trochę po mieście - no i się uzbierało :)

Wtorek, 3 marca 2015 Komentarze: 0
Dystans26.38 km
Teren10.00 km
Czas01:04
Podjazdy190 m
SprzętLawinka
Vśrednia24.73 km/h
Vmax41.58 km/h
Temp.6.0 °C
Więcej danych
CADavg: 82 rpm | Wawrzyniaka - Rusałka - Strzeszynek - Golęcin - Wawrzyniaka

Chwilowo na kontroli w Poznaniu. Nawet czas na rower się znalazł. Trochę pechowo, bo błotnik odpadł, ale udało się go jakoś zamocować, jednak przez to powrót asflatem, gdzie mijałem Drogbasa w Golfie ;)

Niedziela, 1 marca 2015 Komentarze: 5
Dystans32.59 km
Teren32.00 km
Czas01:16
Podjazdy248 m
Uczestnicy
SprzętLawinka
Vśrednia25.73 km/h
Vmax42.78 km/h
Temp.7.0 °C
Więcej danych
Sezon się rozkręca i to bardzo szybko! Marzec jeszcze się dobrze nie zaczął a to już mój trzeci start na przepalenie łydki po zimowej przerwie. Tym razem ekipa Goggle Pro Active Eyewear Team spisała się na medal. Było tak jak być powinno, czyli wesoło i z uśmiechami. Na parkingu pogaduchy z AsiąMarcinemJackiemJarkiem i jego Panną (no i oczywiście Sylwią) przez co czasu na rozgrzewkę zostało bardzo mało. Wojtek miał go jeszcze mniej, bo przyjechał ze swoją Rodzinką jak my jechaliśmy na rozgrzewkę :)
Na szczęście zdążył wszystko załatwić, ale był ostatni ;)  (foto by: JPbike)


Przed startem tradycyjna pogadanka ze strony Redaktora Kurka, tym razem startującego razem z nami, ale nie mógł nie powiedzieć paru słów, m.in. o Rodzinie Horemskich i Jacku :) Robimy się sławni ;) Było również trochę o historii wyścigu organizowanego przez Gnieźnieński Klub Kolarstwa Górskiego. Z ciekawostek dodam, że ten organizowany przez nich przed przerwą, czyli sześć lat temu, był pierwszym wyścigiem, w którym brałem udział.

Start ostry poszedł mi bardzo dobrze. Można nawet rzec, że wzorowo. Podejrzewając, że trasa będzie płaska uczepiłem się razem z Jarkiem czołowej grupy, dzięki czemu nie musieliśmy tracić czasu na wyprzedzanie i unikanie kolizji (co niektórym się nie udało...).

O dziwo początkowo nie było nawet tak mocno, jak się spodziewałem - odpadłem dopiero po około 5 kilometrach razem z Hubertem Kwiatkowskim i Jarkiem Prościńskim. Parę kilometrów później spadł do nas Drogbas. Pierwsze kółko kończyliśmy we trójkę, ponieważ Jarek P. odpadł od nas na najbardziej stromym odcinku.

Podsumowanie wyścigu na jednym obrazku: uciekający Hubert, śpiewający Drogbas i czający się z tyłu Dejf :) (foto by: Daniel Curul)


Z Drogbasem kombinowaliśmy, jak by tu rozegrać wyścig - w połowie drugiej rundy udało się skasować ucieczkę Huberta, ale nie wiem po co Jarek dał mu zmianę (choć wcześniej pokazywał zupełnie co innego ;) Po tej zmianie Hubert się odrodził i znowu nam uciekł. Dodatkowo Drogbas zaczął swoje słynne rwanie tempa i nie byłem w stanie usiedzieć mu na kole. Na szczęście on też nie jest jeszcze w pełni formy, więc udało mi się dowieźć stratę 20-30 metrów do mety. A co najważniejsze nie dałem się połknąć goniącej nas grupie z kilkoma czerwono-biało-czarnymi koszulkami w składzie! :) Nawet nie wiecie, jak mnie to ucieszyło :p (foto by: Joannazygmunta)


W zasadzie wszyscy pojechaliśmy bardzo równo plasując się w drugiej dziesiątce open (Kobiety w pierwszej :p). Różnice między nami wynikały raczej z rozstawienia na starcie a nie różnic w formie. Podejrzewam, że jeszcze jedno kółko i byśmy wjechali na metę w jednej lini ;) Oj, będzie się działo w tym roku! (foto by: Joannazygmunta)


Czas: 1:01:18
Elita: 11/58 (1 DNF)
Elita+Masters: 14/76 (1 DNF)
Strata: 0:04:49 (Sławek Spławski)
DST: 28,66 km
AVG: 28,05 km/h
Vmax: 42,78 km/h
CADavg: 88 rpm

Goggle Pro Active Eyewear STATS
Jarekdrogbas - 13 (10 Elita) - 1:01:12 (+0:00:06)
daVe - 14 (11 Elita) - 1:01:18
JPbike - 17 (13 Elita) - 1:01:28 (-0:00:10)
josip - 19 (15 Elita) - 1:01:32 (-0:00:14)
z3waza - 22 (6 Masters) - 1:01:33 (-0:00:15)

Sylwia - 7/9 Kobiety - 00:43:24
joannazygmunta - 8/9 Kobiety - 00:45:18 (-0:01:54)

Sobota, 28 lutego 2015 Komentarze: 0
Dystans64.77 km
Teren40.00 km
Czas02:57
Podjazdy430 m
SprzętLawinka
Vśrednia21.96 km/h
Vmax41.97 km/h
Temp.5.5 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | Wawrzyniaka - Bukowska - Batorowo - Lusowo - Lusówko - Ceradz Kościelny - Grądy Bytyńskie - Gaj Wielki - Ceradz Kościelny - Jankowice - Lusówko

Dziś odwiedziłem w domu kolegę Mariusza D. i sobie trochę pokręciliśmy ;]

Niedziela, 8 lutego 2015 Komentarze: 5
Dystans33.02 km
Teren30.00 km
Czas02:03
Podjazdy118 m
Uczestnicy
SprzętLawinka
Vśrednia16.11 km/h
Vmax33.70 km/h
Temp.1.0 °C
Więcej danych
Jechać, nie jechać - miałem problem z podjęciem decyzji. Na szczęście fejsbuk pomógł i pojechaliśmy! Do Skoków zabrałem się razem z Jackiem. Tam szybkie rozpakowanie samochodu, jeszcze szybsze załatwienie spraw w biurze i rozgrzewka. Gdy my wyjeżdżaliśmy z parkingu akurat wjeżdżali na niego Asia i Marcin. Będzie wesoło! :)

Początkowo kręcimy poza trasą, ale gdy Marcin się wyszykował zaczęliśmy poznawać właściwą rundę. Trwało to tak długo, że przegapiliśmy ustawianie w sektorach. O tym za chwilę w formie fotorelacji. Na początek jednak moja ulubiona fotka z tych zawodów - krótka sekcja biegowa :) Szkoda, że tylko jedna - brakowało mi trochę tego typu "urozmaiceń". (foto by: JoannaZygmunta)


Tak jak wspomniałem, startowaliśmy z samego końca, dosłownie. Biorąc pod uwagę, że było mało miejsca na wyprzedzanie nie wróżyło to dobrego wyniku... Była to nasza wina - tym razem zaspaliśmy :) (foto by: Hania Marczak)


To co straciliśmy trzeba było jak najszybciej nadrobić. Lewa wolna, prawa wolna, lewa wolna.... Tak kilka razy i można było zacząć jechać "swoje". Dokręcałem gdzie się tylko dało. Niestety zakręty należało brać bardzo asekuracyjnie - chyba najwięcej zyskałem mocno deptając tuż po wyjściu z zakrętów (foto by: JoannaZygmunta)


W zasadzie przez cały czas Jacek był w zasięgu mojego wzroku. Pod koniec już tylko na krętych nawrotach, ale i tak dawało mi to niezłego kopa! (foto by: Hania Marczak)


Mniej więcej w połowie wyścigu nastąpiło załamanie pogody. Zerwał się wiatr i zaczęło sypać śniegiem. Okulary momentalnie zaparowały, więc po chwili wylądowały w kieszonce. Trasa z każdym kolejnym okrążeniem robiła się coraz bardziej śliska...
(foto by: Skrzy Mi Foto)


Szczęśliwie uniknąłem gleby, choć wiele razy byłem blisko. W paru miejscach był taki lód, że celowo zjeżdżałem z utartej ścieżki. Marcin nieprzyjemnie wyglębił mniej więcej w połowie zabawy, Jacek (i nie tylko on) wywinął orła na lini mety. Pościgi kilkukrotnie gubiłem po wywrotce mnie ścigających ;) Mi szczęście sprzyjało tego dnia :) (foto by: Rafał Stasik)


Szkoda tylko przespanego startu. Wynik mógł być o kilka oczek lepszy! Trasa dość łatwa, gdyby nie śnieg i lód byłby ogień ;)
W zasadzie cały czas płasko między drzewami. W sam raz na rozpoczęcie sezonu! :) (foto by: Rafał Stasik)


Kolejność na mecie jak na zdjęciu. Do Jacka straciłem 63,5 sekundy. Muszę jeszcze trochę popracować!
Do zobaczenia na kolejnej edycji w Wągrowcu! (foto by: JoannaZygmunta)


Czas: 1:02:41,62 (10 okrążeń)
Elita: 6/12 (3 DNF)
Elita+Masters: 18/38 (3 DNF)
DST: 19,49 km
AVG: 18,66 km/h
Vmax: 33,70 km/h

Goggle Pro Active Eyewear STATS
JPbike - 12 Masters - 1:01:38,11 (10 okrążeń)
daVe - 6 Elita - 1:02:41,62 (10 okrążeń)
z3waza - 35 Masters - 1:06:20,58 (8 okrążeń)

PS Sorry za ilość zdjęć, ale chyba jeszcze z żadnych zawodów nie miałem tylu, więc musiałem kilka wstawić :p

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460