droga jest celem

Wpisy archiwalne w kategorii

2010 Baywatch Łukęcin

Dystans całkowity:73.49 km (w terenie 21.00 km; 28.58%)
Czas w ruchu:03:51
Średnia prędkość:19.09 km/h
Maksymalna prędkość:44.60 km/h
Maks. tętno maksymalne:174 (86 %)
Maks. tętno średnie:132 (65 %)
Suma kalorii:561 kcal
Liczba aktywności:4
Średnio na aktywność:18.37 km i 0h 57m
Więcej statystyk
Sobota, 3 lipca 2010 Komentarze: 2
Dystans10.00 km
Czas00:33
SprzętLawinka
Vśrednia18.18 km/h
Vmax29.30 km/h
Temp.23.0 °C
Więcej danych
2010 Baywatch Łukęcin
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Dzień trzeci
Dzień czwarty

PKP Poznań Główny - Dom

Koniec świrowania ratownika - czas wracać do domu - łódzkie manewry czekają...



2010 Baywatch Łukęcin
<--- Poprzedni dzień
Piątek, 2 lipca 2010 Komentarze: 2
Dystans23.32 km
Teren10.00 km
Czas01:07
SprzętLawinka
Vśrednia20.88 km/h
Vmax37.90 km/h
Tętnośr.132
Tętnomax174
Kalorie 561 kcal
Temp.24.0 °C
Więcej danych
2010 Baywatch Łukęcin
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Dzień trzeci
Dzień czwarty

HZ: 65% | FZ: 18% | PZ: 6%

Łukęcin BAZA - Dziwnówek - Dziwnów - Dziwnówek - Łukęcin BAZA

Pro ciuszki, okularki, pulsometry i inne gadżety prawdziwego biker'a ;) A wszystko dla szpanu bo tempo było geriatryczne ;p


Zdjęcie wcale nie było pozowane ;p


Dobra mina do złej gry, czyli rozwalona kaseta XT...


Napinka ;p



2010 Baywatch Łukęcin
<--- Poprzedni dzień --- Kolejny dzień --->
Czwartek, 1 lipca 2010 Komentarze: 0
Dystans12.61 km
Teren8.00 km
Czas00:46
SprzętLawinka
Vśrednia16.45 km/h
Vmax30.50 km/h
Temp.24.0 °C
Więcej danych
2010 Baywatch Łukęcin
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Dzień trzeci
Dzień czwarty

Łukęcin BAZA - Pobierowo - Łukęcin BAZA

W cywilu do znajomych w Pobierowie. Tam oczywiście Bosman i lody :)


2010 Baywatch Łukęcin
<--- Poprzedni dzień --- Kolejny dzień --->
Środa, 30 czerwca 2010 Komentarze: 0
Dystans27.56 km
Teren3.00 km
Czas01:25
SprzętLawinka
Vśrednia19.45 km/h
Vmax44.60 km/h
Temp.30.0 °C
Więcej danych
... a ja jestem instruktorem tego poje***!!!
czyli wypad do bazy WOPR w Łukęcinie :)

2010 Baywatch Łukęcin
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Dzień trzeci
Dzień czwarty

Dom - PKP Poznań Główny - (300 km) - PKP Kamień Pomorski - Strzeżewo - Łukęcin BAZA

Spokojnie, bo z plecakiem. Nic godnego uwagi ;p


2010 Baywatch Łukęcin
Kolejny dzień --->

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460