rowerowe historie

daVe
Wpisy archiwalne w kategorii

2009 Parowozy i kajaki

Dystans całkowity:39.69 km (w terenie 8.00 km; 20.16%)
Czas w ruchu:02:38
Średnia prędkość:15.07 km/h
Maksymalna prędkość:47.70 km/h
Liczba aktywności:2
Średnio na aktywność:19.84 km i 1h 19m
Więcej statystyk
Niedziela, 6 września 2009 Komentarze: 0
Dystans13.86 km
Teren3.00 km
Czas01:12
SprzętLawinka
Vśrednia11.55 km/h
Vmax38.70 km/h
Temp.17.0 °C
Więcej danych
2009 Parowozy i kajaki
Dzień pierwszy
Dzień drugi

Karpicko - PKP Wolsztyn - (81 km) - PKP Poznań Główny - Dom

Mimo kiepskiej pogody rano zostawiliśmy rowery w domku i przerzuciliśmy się na kajaki.


Czasami trzeba było wykonać zwrot w miejscu ;)


Innym razem zaparkować, aby wyrzucić fotografa na ląd ;)


Niestety czasu nie mieliśmy zbyt wiele... A było tak fajnie...


Szybko wróciliśmy do ośrodka, spakowaliśmy się i żółwim tempem (bo z idącymi pieszo Robertem i Agą) wróciliśmy do Wolsztyna na PKP i później do domu.

2009 Parowozy i kajaki
<--- Poprzedni dzień
Sobota, 5 września 2009 Komentarze: 0
Dystans25.83 km
Teren5.00 km
Czas01:26
SprzętLawinka
Vśrednia18.02 km/h
Vmax47.70 km/h
Temp.17.0 °C
Więcej danych
2009 Parowozy i kajaki
Dzień pierwszy
Dzień drugi

Dom - PKP Poznań Główny - (81 km) - PKP Wolsztyn - Karpicko - Wolsztyn - Karpicko

2009 Parowozy i kajaki
Kolejny dzień --->

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

88942.86

KILOMETRÓW NA BLOGU

23521.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.28 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

169d 20h 31m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460