rowerowe historie

daVe
Wpisy archiwalne w kategorii

2022 Ostatni Föhr

Dystans całkowity:55.06 km (w terenie 7.00 km; 12.71%)
Czas w ruchu:04:20
Średnia prędkość:12.71 km/h
Maksymalna prędkość:34.10 km/h
Suma podjazdów:78 m
Maks. tętno maksymalne:164 (91 %)
Maks. tętno średnie:124 (68 %)
Suma kalorii:2110 kcal
Liczba aktywności:3
Średnio na aktywność:18.35 km i 1h 26m
Więcej statystyk
Poniedziałek, 8 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans20.07 km
Czas01:25
Podjazdy 20 m
SprzętINNY
Vśrednia14.17 km/h
Vmax24.03 km/h
Tętnośr.124
Tętnomax164
Kalorie 794 kcal
Więcej danych
Tym razem było trochę buntu, że "ja chcę na swoim rowerku, a nie w foteliku", ale cel wycieczki przekonał małą złośnicę, że warto jechać, nawet w foteliku. Spójrzcie tylko na ten uśmiech - FABRYKA CUKIERKÓW! :)

Trasa: Utersum - Lembecksburg - Alkersum - Midlum - Oevenum - Alkersum - Utersum
Sobota, 6 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans19.95 km
Teren2.00 km
Czas01:41
Podjazdy 47 m
SprzętINNY
Vśrednia11.85 km/h
Vmax34.10 km/h
Tętnośr.111
Tętnomax151
Kalorie 810 kcal
Więcej danych
Niektórzy pytają nas, dlaczego po raz kolejny tam pojechaliśmy. Spójrzcie na trzy fotopstryki, które pokazują, dlaczego jest to świetne miejsce na wakacyjny odpoczynek! :)



Jeszcze jakieś pytania?!  ;)

Trasa: Utersum - Lembecksburg - Nieblum - Goting - Witsum - Hedehusum - Utersum
Piątek, 5 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans15.04 km
Teren5.00 km
Czas01:14
Podjazdy 11 m
SprzętINNY
Vśrednia12.19 km/h
Vmax22.80 km/h
Tętnośr. 98
Tętnomax131
Kalorie 506 kcal
Więcej danych
Najprawdopodobniej ostatni pobyt na jednej z północnofryzyjskich wysepek, gdyż nasi przyjaciele planują w najbliższym czasie przeprowadzkę na ląd, a nie wiem, czy gdyby nie pobyt u nich, byłoby nas stać na wakacje w tym miejscu... Tym razem udało się nawet pojeździć trochę rowerami! :) Pierwszy wypad to wycieczka wzdłuż północno-zachodniego wybrzeża.

Jak widać na zdjęciu wały są dosłownie opanowane przez owce :D Druga warta odnotowania rzecz - zwróćcie uwagę na morze (lub raczej jego brak). Nigdy w innym miejscu nie widziałem tak bardzo widocznych pływów.

Kolejną dość charakterystyczną cechą wyspy jest spora ilość wiatraków.

Trasa: Utersum - owieczki - Oldsum - Süderende - Utersum

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach MTB. Wyszukuję nietypowe kategorie, w których walczę o zwycięstwo, jednak ostatnio częściej wybieram "kolarstwo romantyczne". Na co dzień lycrę zamieniam na wojskowy mundur.

85977.13

KILOMETRÓW NA BLOGU

22398.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.23 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

164d 15h 17m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem. Nawet dziecko w foteliku wozi!

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. W sam raz na moją nadwagę ;) Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460