droga jest celem

Wpisy archiwalne w kategorii

2022 Ostatni Föhr

Dystans całkowity:55.06 km (w terenie 7.00 km; 12.71%)
Czas w ruchu:04:20
Średnia prędkość:12.71 km/h
Maksymalna prędkość:34.10 km/h
Suma podjazdów:78 m
Maks. tętno maksymalne:164 (91 %)
Maks. tętno średnie:124 (68 %)
Suma kalorii:2110 kcal
Liczba aktywności:3
Średnio na aktywność:18.35 km i 1h 26m
Więcej statystyk
Poniedziałek, 8 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans20.07 km
Czas01:25
Podjazdy 20 m
SprzętINNY
Vśrednia14.17 km/h
Vmax24.03 km/h
Tętnośr.124
Tętnomax164
Kalorie 794 kcal
Więcej danych
Tym razem było trochę buntu, że "ja chcę na swoim rowerku, a nie w foteliku", ale cel wycieczki przekonał małą złośnicę, że warto jechać, nawet w foteliku. Spójrzcie tylko na ten uśmiech - FABRYKA CUKIERKÓW! :)

Trasa: Utersum - Lembecksburg - Alkersum - Midlum - Oevenum - Alkersum - Utersum
Sobota, 6 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans19.95 km
Teren2.00 km
Czas01:41
Podjazdy 47 m
SprzętINNY
Vśrednia11.85 km/h
Vmax34.10 km/h
Tętnośr.111
Tętnomax151
Kalorie 810 kcal
Więcej danych
Niektórzy pytają nas, dlaczego po raz kolejny tam pojechaliśmy. Spójrzcie na trzy fotopstryki, które pokazują, dlaczego jest to świetne miejsce na wakacyjny odpoczynek! :)



Jeszcze jakieś pytania?!  ;)

Trasa: Utersum - Lembecksburg - Nieblum - Goting - Witsum - Hedehusum - Utersum
Piątek, 5 sierpnia 2022 Komentarze: 0
Dystans15.04 km
Teren5.00 km
Czas01:14
Podjazdy 11 m
SprzętINNY
Vśrednia12.19 km/h
Vmax22.80 km/h
Tętnośr. 98
Tętnomax131
Kalorie 506 kcal
Więcej danych
Najprawdopodobniej ostatni pobyt na jednej z północnofryzyjskich wysepek, gdyż nasi przyjaciele planują w najbliższym czasie przeprowadzkę na ląd, a nie wiem, czy gdyby nie pobyt u nich, byłoby nas stać na wakacje w tym miejscu... Tym razem udało się nawet pojeździć trochę rowerami! :) Pierwszy wypad to wycieczka wzdłuż północno-zachodniego wybrzeża.

Jak widać na zdjęciu wały są dosłownie opanowane przez owce :D Druga warta odnotowania rzecz - zwróćcie uwagę na morze (lub raczej jego brak). Nigdy w innym miejscu nie widziałem tak bardzo widocznych pływów.

Kolejną dość charakterystyczną cechą wyspy jest spora ilość wiatraków.

Trasa: Utersum - owieczki - Oldsum - Süderende - Utersum

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460