Wpisy archiwalne w kategorii
Ustawka
| Dystans całkowity: | 5857.89 km (w terenie 1333.00 km; 22.76%) |
| Czas w ruchu: | 214:44 |
| Średnia prędkość: | 27.28 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 61.34 km/h |
| Suma podjazdów: | 26242 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 197 (109 %) |
| Maks. tętno średnie: | 166 (87 %) |
| Suma kalorii: | 115728 kcal |
| Liczba aktywności: | 72 |
| Średnio na aktywność: | 81.36 km i 2h 58m |
| Więcej statystyk |
Czwartek, 17 kwietnia 2014
Dystans80.51 km
Czas02:31
Podjazdy465 m
Vśrednia31.99 km/h
Vmax61.34 km/h
Temp.13.0 °C
Leśne - Gdańska - Leśne - Myślęcinek - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Pauliny - Dobrcz - Sienno - Pruszcz - Wałdowo - Topolno - Grabowo - Kozielec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Strzelce Górne - Borówno - Nekla - Żołędowo - Bożenkowo - Czyżkówko - Leśne
Ruszaliśmy w piątkę, wróciliśmy we trójkę. Zmiany dawał tylko Przemo i ja. Mocne, nawet bardzo. Najlepsza godzina to prawie 37,5 km. W zasadzie nie było rozkręcenia, od razu ostra jazda. Momentami miałem już dość, ale cieszę się z dzisiejszego dnia. Już dawno nie weszło w nogi tak, jak dziś :)
Piątek, 21 marca 2014
Dystans89.71 km
Czas02:52
Podjazdy560 m
Vśrednia31.29 km/h
Vmax60.73 km/h
Temp.20.0 °C
Leśne - Myślęcinek - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Linowiec - Dobrcz - Sienno - Pruszcz - Wałdowo - Topolno - Grabowo - Kozielec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Bożenkowo - Czyżkówko - Leśne
Wiosna pełną gębą, dlatego trzeba było to wykorzystać. Ubiór na krótko, bluza i inne pierdoły do plecaczka i heja do Chełmna. Jednak na pętli spotkałem szosową ekipę oponeo.pl. Krótkie pytanie: - Ile dzisiaj jedziecie? - Około 70-80. - Ok, jadę z Wami. W ten sposób z wycieczki turystycznej zrobiła się trochę mniej turystyczna (ale z plecaczkiem ;) Oj, dają radę chłopaki... Endo pokazało najlepszy odcinek 1-godzinny ze średnią 36 km/h... Do Topolna trzymaliśmy się razem, w 8 osób. Nad Wisłą zaczęły się skokeny. Warto podkreślić, że nie odstawałem tak bardzo - raczej byłem bliżej niż dalej czołówki. Żeby było ciekawiej to w Żołędowie stwierdziłem, że jeszcze mi mało i dokręciłem samotnie 25 km. Przez to do domu wróciłem mocno ujechany, ale mega zadowolony z konkretnego treningu :) Jutro niestety służba...
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
106555.94
KILOMETRÓW NA BLOGU
28222.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.34 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
202d 05h 46m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Canyon Grizl 6 z amelinium
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła BW SuperLite 40
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani