droga jest celem

Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2025

Dystans całkowity:406.46 km (w terenie 83.00 km; 20.42%)
Czas w ruchu:20:24
Średnia prędkość:19.92 km/h
Maksymalna prędkość:43.85 km/h
Suma podjazdów:815 m
Maks. tętno maksymalne:166 (92 %)
Maks. tętno średnie:129 (71 %)
Suma kalorii:10338 kcal
Liczba aktywności:5
Średnio na aktywność:81.29 km i 4h 04m
Więcej statystyk
Czwartek, 30 października 2025 Komentarze: 0
Dystans69.03 km
Czas04:15
Podjazdy 63 m
SprzętLawinka
Vśrednia16.24 km/h
Kalorie 1798 kcal
Więcej danych
Trochę samemu, trochę z młodą :)

Niedziela, 26 października 2025 Komentarze: 0
Dystans65.20 km
Teren30.00 km
Czas02:39
Podjazdy197 m
SprzętChińczyk
Vśrednia24.60 km/h
Vmax43.80 km/h
Kalorie 1755 kcal
Temp.10.0 °C
Więcej danych
Connect | Idzie zima, więc pora wrócić do spokojnych ustawek z niedamrady.cc

Pogoda dopisała (prawie), towarzystwo również. I tylko ja chyba jeszcze lekko wczorajszy... ;)


pisiont Kategoria > 50, Edge 1040, Foto
Poniedziałek, 20 października 2025 Komentarze: 0
Dystans51.87 km
Teren45.00 km
Czas02:05
Podjazdy113 m
SprzętChińczyk
Vśrednia24.90 km/h
Vmax38.66 km/h
Tętnośr.129
Tętnomax166
Kalorie 1207 kcal
Temp.14.0 °C
Więcej danych
Connect | Niby nudny klasyk po wałach, ale przy takiej pogodzie nigdy się nie znudzi :)

Piątek, 17 października 2025 Komentarze: 0
Dystans114.53 km
Czas07:07
Podjazdy 84 m
SprzętLawinka
Vśrednia16.09 km/h
Kalorie 3082 kcal
Więcej danych
Trochę na miejscu, trochę na wyjeździe - intensywny czas.
Niedziela, 5 października 2025 Komentarze: 0
Dystans105.83 km
Teren8.00 km
Czas04:18
Podjazdy358 m
SprzętChińczyk
Vśrednia24.61 km/h
Vmax43.85 km/h
Tętnośr.128
Tętnomax163
Kalorie 2496 kcal
Temp.15.0 °C
Więcej danych
"Kto zamyka stawkę? Mogę to być ja, jestem na MTB."
Ale się wynudziłem...

Trasa: Różanka - Plac Grunwaldzki - Grabiszyn - Muchobór - Krzeptów - Skałka - Gałów - Zakrzyce - Lutynia - Karczyce - Ramułtowice - Rakoszyce - Cesarzowice - Ciechów - Środa Śląska - Szczepanów - Zabór - Mrozów - Leśnica - Pilczyce - Gądów - Rózanka

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

107443.16

KILOMETRÓW NA BLOGU

28444.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

203d 19h 36m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

GREY

Nowy stary Grizl po wymianie gwarancyjnej. Przy okazji wjechał napęd na bateryjki. Może i lekka fanaberia, ale jak to chodzi!

  • Canyon Grizl AL
  • Osprzęt Sram Rival XPLR (42T + 10-44T)
  • Koła BW SuperLite 40
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Niestety, niedawno pękła w okolicach suportu, więc pora pomyśleć nad nowym mieszczuchem...

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosa, kupiona lekko używana. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie była - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :) Rama pękła po 20.000 km, bez zająknięcia wymieniona na nową w ramach gwarancji.

  • Canyon Grizl 6 z amelinium
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła BW SuperLite 40
  • Opony Tufo Thundero HD 40C