droga jest celem

Nieplanowany sprint
Poniedziałek, 8 czerwca 2009 Komentarze: 3
Dystans28.92 km
Teren3.00 km
Czas00:59
SprzętLawinka
Vśrednia29.41 km/h
Vmax47.90 km/h
Temp.18.0 °C
Więcej danych
Dom - Malta - Szczepankowo - Malta - Dom

Na chwilę odebrać coś od Piotra. Spieszyłem się i to dość mocno. W drodze powrotnej kilka kilometrów spokojniejszym tempem z Piotrem i znowu sprint do domu. W międzyczasie strzelił trzeci tysiąc w tym roku :)

Komentarze

daVe 22:08 poniedziałek, 8 czerwca 2009
1000 km /miesiąc - nie chcę nic planować, jak się uda w czerwcu to fajnie, jak nie - to może kiedy indziej będę to świętował. Najważniejsze to: NIC NA SIŁĘ - i tak w całym życiu ;-)

A w masters kkump to chyba jesteśmy od początku, nie?! ;p
Co do wycieczek to sam wiesz jak to jest z wolnym czasem...
KikapuRider 21:29 poniedziałek, 8 czerwca 2009
a kiedy się sadzisz na tysiąc w jeden miesiąc??:)
czy to już teraz?

...liga masters kkump wciaż czeka na pierwszego członka....;p
btw kiedy jakaś wycieczka kkump-owa się skroi?;)
KikapuRider 21:28 poniedziałek, 8 czerwca 2009
oj strzeliło jak z bicza...;p
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa omemw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94775.80

KILOMETRÓW NA BLOGU

25549.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 05h 22m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460