droga jest celem

Szuwarowe single w wietrze Kategoria Android GPS, > 50
Sobota, 3 stycznia 2015 Komentarze: 2
Dystans50.81 km
Teren30.00 km
Czas02:20
Podjazdy354 m
SprzętLawinka
Vśrednia21.78 km/h
Vmax41.58 km/h
Temp.4.5 °C
Więcej danych
CADavg: 79 rpm | Karolin - Kicin - Kliny - Mielno - Wierzonka - Karłowice - Tuczno - Jez. Stęszewskie - Tuczno - Kołatka - Kowalskie - Jerzykowo - Jez. Kowalskie - Barcinek - Wierzonka - Wierzenica - Janikowo - Karolin

Chyba jeszcze nigdy tak szybko nie dojechałem do Tuczna, tak dzisiaj dymało :) Tam jeden raz wokół Jez. Stęszewskiego. Niestety kawałek się zagapiłem i odjechałem od jeziora, ale udało się wrócić na właściwą trasę. Po zrobieniu kółka udałem się w stronę Kowalskiego, tam znowu złapałem wiatr w żagle i po chwili zaczynałem singiel nad Jez. Kowalskim. Nie będę się nad nim zbyt wiele rozpisywał - jest rewelacyjny! Mój ulubiony w okolicy! Z Barcinka musiałem powoli wracać do domu. A że z wiatrem już było, czekało mnie coś dużo gorszego... Z tego powodu wolałem nadłożyć parę kilometrów, ale jak najwięcej poruszać się lasami. W sumie się udało. To był super wypad! :)

Komentarze

daVe 07:48 poniedziałek, 5 stycznia 2015
Mogę być nawet skarbnikiem w tym funclubie!
z3waza 22:02 niedziela, 4 stycznia 2015
oooo widzę że dołączyłeś do fanklubu singla nad kowalskim :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94076.95

KILOMETRÓW NA BLOGU

25329.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

178d 21h 33m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460