rowerowe historie

daVe
Szuwarowe single w wietrze Kategoria Android GPS, > 50
Sobota, 3 stycznia 2015 Komentarze: 2
Dystans50.81 km
Teren30.00 km
Czas02:20
Podjazdy354 m
SprzętLawinka
Vśrednia21.78 km/h
Vmax41.58 km/h
Temp.4.5 °C
Więcej danych
CADavg: 79 rpm | Karolin - Kicin - Kliny - Mielno - Wierzonka - Karłowice - Tuczno - Jez. Stęszewskie - Tuczno - Kołatka - Kowalskie - Jerzykowo - Jez. Kowalskie - Barcinek - Wierzonka - Wierzenica - Janikowo - Karolin

Chyba jeszcze nigdy tak szybko nie dojechałem do Tuczna, tak dzisiaj dymało :) Tam jeden raz wokół Jez. Stęszewskiego. Niestety kawałek się zagapiłem i odjechałem od jeziora, ale udało się wrócić na właściwą trasę. Po zrobieniu kółka udałem się w stronę Kowalskiego, tam znowu złapałem wiatr w żagle i po chwili zaczynałem singiel nad Jez. Kowalskim. Nie będę się nad nim zbyt wiele rozpisywał - jest rewelacyjny! Mój ulubiony w okolicy! Z Barcinka musiałem powoli wracać do domu. A że z wiatrem już było, czekało mnie coś dużo gorszego... Z tego powodu wolałem nadłożyć parę kilometrów, ale jak najwięcej poruszać się lasami. W sumie się udało. To był super wypad! :)

Komentarze

daVe 07:48 poniedziałek, 5 stycznia 2015
Mogę być nawet skarbnikiem w tym funclubie!
z3waza 22:02 niedziela, 4 stycznia 2015
oooo widzę że dołączyłeś do fanklubu singla nad kowalskim :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potot
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach MTB. Wyszukuję nietypowe kategorie, w których walczę o zwycięstwo, jednak ostatnio częściej wybieram "kolarstwo romantyczne". Na co dzień lycrę zamieniam na wojskowy mundur.

86745.48

KILOMETRÓW NA BLOGU

22451.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.26 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

165d 21h 13m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem. Nawet dziecko w foteliku wozi!

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. W sam raz na moją nadwagę ;) Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460