droga jest celem

Się kręci się Kategoria >100, Foto, Android GPS
Piątek, 12 września 2014 Komentarze: 7
Dystans129.69 km
Czas03:51
Podjazdy644 m
SprzętWilma
Vśrednia33.69 km/h
Vmax56.80 km/h
Temp.27.0 °C
Więcej danych
Leśne - Brzoza - Łabiszyn - Obielewo - Murczyn - Żnin - Cerekwica - Janowiec Wlkp. - Łopienno - Świniary - Charbowo - Kamieniec - Rybno Wielkie - Kiszkowo - Sroczyn - Pomarzanowice - Pobiedziska - Biskupice - Kobylnica - Janikowo - Kicin - Koziegłowy

Nie powiem, wiatr pomagał, ale i tak było ciężko. I szybko, nawet bardzo :) Setka (z przejazdem przez całą Bydgoszcz) strzeliła z czasem 2:58:03. A ja myślałem, że bez karbonowych stożków się nie da ;) Końcówka już na lekkiej bombie, ale dałem radę utrzymać średnią. Teraz czas na regenerację, do jutra :)


Komentarze

z3waza 16:01 sobota, 13 września 2014
Można jechać przez Nakło i Kcynię ale się trochę naddaje. A samotna 100 poniżej 3h - szacun - Kłosiu, do tego musiał kupić stożki :)
josip 20:55 piątek, 12 września 2014
Gruuubo się kręci, nie powiem:)
Gość 19:29 piątek, 12 września 2014
By ominąć zakaz można w Brzozie odbić w DK10 i później skręcić w lewo do Bydgoskiego Parku Przemysłowego Technologicznego. Przejechać park gładkim asfaltem do ulicy Glinki.
rmk 18:58 piątek, 12 września 2014
Dzięki za info, teraz czas sprawdzić to na sobie :)
daVe 18:53 piątek, 12 września 2014
Do Kiszkowa możesz jechać przez Murowaną, ale przez Pobiedziska jest szersze pobocze. Natomiast od Kiszkowa chyba lepiej się nie da. Owszem, miejscami jest trochę łat, asfalt raczej szorstki niż gładki, ale plomby nie wypadają. Do tego naprawdę znikomy ruch w zasadzie do Żnina i później do Łabiszyna. Od Łabiszyna spore koleiny i większy ruch ciężarówek, ale nie widzę innej alternatywy. Plus, że jest tam dość szeroko. Od Brzozy wpadasz na obwodnicę z zakazem dla rowerów, ale przynajmniej super się jedzie ;) Nie słyszałem, żeby Policja kogoś tam zatrzymała a dzisiaj np. mijały mnie dwa radiowozy i nawet nie zwolnili.

W sumie tą trasą jadę któryś raz z rzędu i odpowiada mi na tyle, że już nie szukam innej.
rmk 18:45 piątek, 12 września 2014
To jest optymalna trasa na szosę z Bydgoszczy do Poznania pod względem nawierzchni/ruchu samochodowego? Chcę w końcu wybrać się do BG dlatego pytam :)
zbych741 18:23 piątek, 12 września 2014
Ładna średnia. :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zesla
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460