droga jest celem

Się kręci się Kategoria >100, Foto, Android GPS
Piątek, 12 września 2014 Komentarze: 7
Dystans129.69 km
Czas03:51
Podjazdy644 m
SprzętWilma
Vśrednia33.69 km/h
Vmax56.80 km/h
Temp.27.0 °C
Więcej danych
Leśne - Brzoza - Łabiszyn - Obielewo - Murczyn - Żnin - Cerekwica - Janowiec Wlkp. - Łopienno - Świniary - Charbowo - Kamieniec - Rybno Wielkie - Kiszkowo - Sroczyn - Pomarzanowice - Pobiedziska - Biskupice - Kobylnica - Janikowo - Kicin - Koziegłowy

Nie powiem, wiatr pomagał, ale i tak było ciężko. I szybko, nawet bardzo :) Setka (z przejazdem przez całą Bydgoszcz) strzeliła z czasem 2:58:03. A ja myślałem, że bez karbonowych stożków się nie da ;) Końcówka już na lekkiej bombie, ale dałem radę utrzymać średnią. Teraz czas na regenerację, do jutra :)


Komentarze

z3waza 16:01 sobota, 13 września 2014
Można jechać przez Nakło i Kcynię ale się trochę naddaje. A samotna 100 poniżej 3h - szacun - Kłosiu, do tego musiał kupić stożki :)
josip 20:55 piątek, 12 września 2014
Gruuubo się kręci, nie powiem:)
Gość 19:29 piątek, 12 września 2014
By ominąć zakaz można w Brzozie odbić w DK10 i później skręcić w lewo do Bydgoskiego Parku Przemysłowego Technologicznego. Przejechać park gładkim asfaltem do ulicy Glinki.
rmk 18:58 piątek, 12 września 2014
Dzięki za info, teraz czas sprawdzić to na sobie :)
daVe 18:53 piątek, 12 września 2014
Do Kiszkowa możesz jechać przez Murowaną, ale przez Pobiedziska jest szersze pobocze. Natomiast od Kiszkowa chyba lepiej się nie da. Owszem, miejscami jest trochę łat, asfalt raczej szorstki niż gładki, ale plomby nie wypadają. Do tego naprawdę znikomy ruch w zasadzie do Żnina i później do Łabiszyna. Od Łabiszyna spore koleiny i większy ruch ciężarówek, ale nie widzę innej alternatywy. Plus, że jest tam dość szeroko. Od Brzozy wpadasz na obwodnicę z zakazem dla rowerów, ale przynajmniej super się jedzie ;) Nie słyszałem, żeby Policja kogoś tam zatrzymała a dzisiaj np. mijały mnie dwa radiowozy i nawet nie zwolnili.

W sumie tą trasą jadę któryś raz z rzędu i odpowiada mi na tyle, że już nie szukam innej.
rmk 18:45 piątek, 12 września 2014
To jest optymalna trasa na szosę z Bydgoszczy do Poznania pod względem nawierzchni/ruchu samochodowego? Chcę w końcu wybrać się do BG dlatego pytam :)
zbych741 18:23 piątek, 12 września 2014
Ładna średnia. :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slapr
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

107941.74

KILOMETRÓW NA BLOGU

28520.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.33 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

204d 21h 37m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

GREY

Nowy stary Grizl po wymianie gwarancyjnej. Przy okazji wjechał napęd na bateryjki.

  • Canyon Grizl AL
  • Osprzęt Sram Rival XPLR (42T + 10-44T)
  • Koła BW SuperLite 40
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Konwy. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (34T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

FURIOUS

Wół roboczy złożony z części, które pozostały po połamanych Grizzlu i Lawince.

  • Accent Furious Pro
  • Osprzęt GRX RX400 (38T + 11-34T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony CST Overton 40C

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda. Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :) Rama pękła po 20.000 km. Bez zająknięcia została wymieniona na nową w ramach gwarancji, więc plus dla Canyona.

  • Canyon Grizl Al
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła BW SuperLite 40
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

WILMA

Pierwsza szosa, kupiona lekko używana. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie była - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460

LAWINKA

Byliśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, która zaraziła mnie pasją do kolarstwa :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, później katowałem ją na całorocznych dojazdach do pracy. Niestety, pękła w okolicach suportu po ponad 60.000 km, więc trzeba było ją czymś zastąpić...

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT