droga jest celem

Wpisy archiwalne w kategorii

MPK

Dystans całkowity:23246.92 km (w terenie 1128.00 km; 4.85%)
Czas w ruchu:1140:20
Średnia prędkość:20.39 km/h
Maksymalna prędkość:55.62 km/h
Suma podjazdów:58521 m
Maks. tętno maksymalne:210 (116 %)
Maks. tętno średnie:144 (80 %)
Suma kalorii:575708 kcal
Liczba aktywności:314
Średnio na aktywność:74.03 km i 3h 37m
Więcej statystyk
Piątek, 7 kwietnia 2017 Komentarze: 0
Dystans64.56 km
Czas02:51
Podjazdy128 m
SprzętLawinka
Vśrednia22.65 km/h
Kalorie 2044 kcal
Więcej danych
Zbieranina kilometrów z całego tygodnia.
Piątek, 31 marca 2017 Komentarze: 0
Dystans89.82 km
Teren20.00 km
Czas03:50
Podjazdy171 m
SprzętLawinka
Vśrednia23.43 km/h
Kalorie 2883 kcal
Więcej danych
Zbieranina kilometrów z całego tygodnia. Jednego dnia, wracając wałami Ślęzy, miałem ciekawe spotkanie z SOKistami. Wiecie, że nawet jeśli w zasięgu wzroku nie ma żadnego przejazdu kolejowego to nie wolno Wam przejść przez tory? Nigdzie, nawet w środku pola, dziesiątki kilometrów od cywilizacji. Dla mnie było to lekkim zaskoczeniem... Mogło mnie to kosztować 50-500 zł, ale na szczęście skończyło się na pogadance o przepisach, rowerach i służbie ;) A droga do domu fajna, nawet bardzo!


No i kwiatki wreszcie zakwitły! :)
Piątek, 24 marca 2017 Komentarze: 0
Dystans28.62 km
Czas01:23
Podjazdy 66 m
SprzętWilma
Vśrednia20.69 km/h
Kalorie 873 kcal
Więcej danych
Zbieranina kilometrów z całego tygodnia.
Piątek, 17 marca 2017 Komentarze: 0
Dystans50.10 km
Czas02:13
Podjazdy150 m
SprzętWilma
Vśrednia22.60 km/h
Kalorie 1688 kcal
Więcej danych
Zbieranina kilometrów z całego tygodnia.

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

106690.17

KILOMETRÓW NA BLOGU

28252.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.34 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

202d 12h 40m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Canyon Grizl 6 z amelinium
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła BW SuperLite 40
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460