Wpisy archiwalne w kategorii
MPK
| Dystans całkowity: | 23246.92 km (w terenie 1128.00 km; 4.85%) |
| Czas w ruchu: | 1140:20 |
| Średnia prędkość: | 20.39 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 55.62 km/h |
| Suma podjazdów: | 58521 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 210 (116 %) |
| Maks. tętno średnie: | 144 (80 %) |
| Suma kalorii: | 575708 kcal |
| Liczba aktywności: | 314 |
| Średnio na aktywność: | 74.03 km i 3h 37m |
| Więcej statystyk |
Poniedziałek, 18 września 2017
Dystans33.01 km
Teren15.00 km
Czas01:20
Podjazdy 54 m
Vśrednia24.76 km/h
Vmax35.70 km/h
Kalorie 999 kcal
W mieszczuchu rozkręciłem klamkę, bo mi uszczelka padła, więc trzeba było wyciągnąć do pracy Chińczyka. Z tej okazji powrót okrężną drogą.
Sobota, 2 września 2017
Dystans19.53 km
Czas00:48
Podjazdy 56 m
Vśrednia24.41 km/h
Kalorie 459 kcal
Na chwilę do pracy z zaciśniętym hamulcem, żeby choć trochę dotrzeć nowe klocki przed jutrzejszym maratonem.
Czwartek, 31 sierpnia 2017
Dystans79.40 km
Czas03:41
Podjazdy422 m
Vśrednia21.56 km/h
Kalorie 1657 kcal
Czwartek, 24 sierpnia 2017
Dystans63.20 km
Czas02:49
Podjazdy300 m
Vśrednia22.44 km/h
Kalorie 1337 kcal
Czwartek, 27 lipca 2017
Dystans58.00 km
Czas02:32
Podjazdy305 m
Vśrednia22.89 km/h
Kalorie 1255 kcal
Kolejny tydzień krótszy niż normalnie. Jedna delegacja swoim autem, jeden dzień urlopu i tak wyszło tylko 60 km.
Czwartek, 20 lipca 2017
Dystans78.30 km
Czas03:37
Podjazdy403 m
Vśrednia21.65 km/h
Kalorie 1694 kcal
Dla mnie tydzień już się skończył, bo jutro jeden dzień urlopu - weekend! :)
Piątek, 14 lipca 2017
Dystans63.40 km
Czas02:52
Podjazdy343 m
Vśrednia22.12 km/h
Kalorie 1387 kcal
Czwartek, 6 lipca 2017
Dystans74.00 km
Teren20.00 km
Czas03:22
Podjazdy330 m
Vśrednia21.98 km/h
Kalorie 1587 kcal
Piątek, 30 czerwca 2017
Dystans94.70 km
Czas04:27
Podjazdy452 m
Vśrednia21.28 km/h
Kalorie 2016 kcal
Tydzień wyjątkowo do du**. W godzinach pracy ładne słoneczko, po powrocie do domu burze, ulewy i inne atrakcje, więc nic się nie udało pokręcić... A jakby tak z pracy zrezygnować?! ;)
Piątek, 23 czerwca 2017
Dystans98.70 km
Czas04:42
Podjazdy555 m
Vśrednia21.00 km/h
Kalorie 2054 kcal
Kolejny cały tydzień na rowerze do pracy. Bywało mokro po deszczach, ale tyłek mi nie zmókł :)
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
106690.17
KILOMETRÓW NA BLOGU
28252.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.34 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
202d 12h 40m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Canyon Grizl 6 z amelinium
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła BW SuperLite 40
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani