Wpisy archiwalne w kategorii
MON Travel
Dystans całkowity: | 3038.08 km (w terenie 1073.00 km; 35.32%) |
Czas w ruchu: | 143:04 |
Średnia prędkość: | 21.87 km/h |
Maksymalna prędkość: | 67.36 km/h |
Suma podjazdów: | 12092 m |
Maks. tętno maksymalne: | 198 (99 %) |
Maks. tętno średnie: | 160 (86 %) |
Suma kalorii: | 46255 kcal |
Liczba aktywności: | 62 |
Średnio na aktywność: | 52.38 km i 2h 18m |
Więcej statystyk |
Wtorek, 20 lipca 2010
Dystans21.94 km
Teren2.00 km
Czas01:07
Vśrednia19.65 km/h
Vmax33.50 km/h
Tętnośr.111
Tętnomax152
Kalorie 487 kcal
Temp.24.0 °C
HZ: 51% | FZ: 3% | PZ: 0%
CSWSMed - ... - CSWSMed
Generalnie to ciężko mi opisać trasę ;) Zaczęliśmy od ul. Włókniarzy, później gdzieś tam się pojawiła Al. Politechniki, ul. Piłsudskiego, z tego co kojarzę mignęło nam os. Kosmonautów... A i tak najfajniejsza była ścieżka między osiedlem a jakąś fabryką, czy czymś takim... Bodajże niedaleko Fabrycznej - tam to był klimat :) Ostatecznie na czuja trafiliśmy na Pietrynę a stamtąd Zieloną do siebie.
Niedziela, 18 lipca 2010
Dystans11.67 km
Czas00:36
Vśrednia19.45 km/h
Vmax37.90 km/h
Temp.22.0 °C
Dom - PKP Poznań Główny - (251 km) - PKP Łódź Kaliska - CSWSMed
Warunki na pododdziale pozwalają trzymać rower, więc czemu by nie skorzystać z tej opcji :) Przynajmniej poznam "piękne" miasto Uć z siodełka rowerowego. Jeśli chodzi o mnie to do końca sierpnia siedzę w CSWSMed. W sumie to takie jakby wakacje - nie ma na co narzekać. Biegamy, koksujemy no i teraz jeszcze zaczniemy jeździć na rowerach ;p Żyć nie umierać.
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
105756.25
KILOMETRÓW NA BLOGU
27989.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.36 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
200d 13h 38m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po wielu tysiącach kilometrów szutrów i asfaltów stwierdzam, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Canyon Grizl 6 z amelinium
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła BW SuperLite 40
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani