Wpisy archiwalne w kategorii
2010 Łódzkie manewry
Dystans całkowity: | 244.26 km (w terenie 84.00 km; 34.39%) |
Czas w ruchu: | 12:14 |
Średnia prędkość: | 19.97 km/h |
Maksymalna prędkość: | 57.68 km/h |
Maks. tętno maksymalne: | 198 (98 %) |
Maks. tętno średnie: | 160 (79 %) |
Suma kalorii: | 6348 kcal |
Liczba aktywności: | 11 |
Średnio na aktywność: | 22.21 km i 1h 06m |
Więcej statystyk |
Niedziela, 18 lipca 2010
Dystans11.67 km
Czas00:36
Vśrednia19.45 km/h
Vmax37.90 km/h
Temp.22.0 °C
Dom - PKP Poznań Główny - (251 km) - PKP Łódź Kaliska - CSWSMed
Warunki na pododdziale pozwalają trzymać rower, więc czemu by nie skorzystać z tej opcji :) Przynajmniej poznam "piękne" miasto Uć z siodełka rowerowego. Jeśli chodzi o mnie to do końca sierpnia siedzę w CSWSMed. W sumie to takie jakby wakacje - nie ma na co narzekać. Biegamy, koksujemy no i teraz jeszcze zaczniemy jeździć na rowerach ;p Żyć nie umierać.
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
96201.56
KILOMETRÓW NA BLOGU
25679.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.35 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
182d 21h 05m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła DT Swiss Gravel LN
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani