droga jest celem

Wpisy archiwalne w miesiącu

Marzec, 2025

Dystans całkowity:1327.04 km (w terenie 347.00 km; 26.15%)
Czas w ruchu:60:13
Średnia prędkość:22.04 km/h
Maksymalna prędkość:58.61 km/h
Suma podjazdów:7212 m
Maks. tętno maksymalne:210 (116 %)
Maks. tętno średnie:153 (85 %)
Suma kalorii:40904 kcal
Liczba aktywności:21
Średnio na aktywność:63.19 km i 2h 52m
Więcej statystyk
Sobota, 1 marca 2025 Komentarze: 2
Dystans69.13 km
Czas02:26
Podjazdy208 m
SprzętGrizzly
Vśrednia28.41 km/h
Vmax45.43 km/h
Tętnośr.153
Tętnomax207
Kalorie 2286 kcal
Temp.5.0 °C
Więcej danych
Chłodno i dość wietrznie. Do tego brak świeżości w nogach od kilku dni. Mimo wszystko pojechane dość mocno. Na tętno nie patrzeć, bo coś mi opaska świrowała...

Trasa: Różanka - Lipa Piotrowska - Świniary - Szewce - Paniowice - Kotowice - Raków - Uraz - Stary Dwór - Brzeg Dolny - Głoska - Gąsiorów - Księginice - Brzezinka Średzka - Pisarzowice - Wilkszyn - Marszowice - Stabłowice - Maślice - Pilczyce - Kozanów - Różanka

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

99097.97

KILOMETRÓW NA BLOGU

26363.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.34 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

188d 07h 29m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460