rowerowe historie

daVe
Wpisy archiwalne w miesiącu

Sierpień, 2019

Dystans całkowity:143.08 km (w terenie 15.00 km; 10.48%)
Czas w ruchu:07:11
Średnia prędkość:19.92 km/h
Maksymalna prędkość:29.10 km/h
Suma podjazdów:798 m
Maks. tętno maksymalne:168 (82 %)
Maks. tętno średnie:115 (63 %)
Suma kalorii:4537 kcal
Liczba aktywności:3
Średnio na aktywność:47.69 km i 2h 23m
Więcej statystyk
Wtorek, 27 sierpnia 2019 Komentarze: 0
Dystans112.01 km
Czas05:12
Podjazdy720 m
SprzętLawinka
Vśrednia21.54 km/h
Kalorie 3386 kcal
Więcej danych
Środa, 21 sierpnia 2019 Komentarze: 0
Dystans7.99 km
Czas00:29
Podjazdy 13 m
SprzętINNY
Vśrednia16.53 km/h
Vmax29.10 km/h
Tętnośr.115
Tętnomax168
Kalorie 294 kcal
Więcej danych
Ale się umordowałem na złomach z nextbike ;)
Wtorek, 13 sierpnia 2019 Komentarze: 0
Dystans23.08 km
Teren15.00 km
Czas01:30
Podjazdy 65 m
SprzętINNY
Vśrednia15.39 km/h
Vmax27.10 km/h
Tętnośr.109
Tętnomax149
Kalorie 857 kcal
Więcej danych
CADavg: ?? rpm | Garmin Connect | Wittdum - Leuchtturm - Nebel - Norddorf - Nebel - Steenodde - Sueddorf - Wittdum

Pierwsze próby na elektryku :p

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460