rowerowe historie

daVe
Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2016

Dystans całkowity:367.90 km (w terenie 90.00 km; 24.46%)
Czas w ruchu:15:18
Średnia prędkość:24.05 km/h
Maksymalna prędkość:51.40 km/h
Suma podjazdów:1944 m
Maks. tętno maksymalne:179 (99 %)
Maks. tętno średnie:150 (83 %)
Suma kalorii:10151 kcal
Liczba aktywności:13
Średnio na aktywność:28.30 km i 1h 10m
Więcej statystyk
Wtorek, 4 października 2016 Komentarze: 1
Dystans41.78 km
Teren25.00 km
Czas01:55
Podjazdy256 m
SprzętLawinka
Vśrednia21.80 km/h
Vmax44.00 km/h
Tętnośr.138
Tętnomax172
Kalorie 1083 kcal
Temp.11.7 °C
Więcej danych
CADavg: 83 rpm | Garmin Connect | Leśne - Myślęcinek - Piaski - Opławiec - Janowo - Tryszczyn - Czyżkówko - Leśne

Nie żebym robił się sentymentalny, ale wszystko wskazuje na to, że to jeden z ostatnich takich wypadów... Zmiany, zmiany, zmiany! Trochę żałuję, że wcześniej nie znałem czarnego szlaku Meysnera, bo jest naprawdę super, zwłaszcza w jesiennych kolorach.


Trochę singli, reszta to szutry i leśne drogi. Najważniejsze, że niby blisko miasta, ale jednak z dala od jego zgiełku.


Wersja jesienno-zimowa Lawinki :)


Poszukiwania innej przeprawy przez Brdę spełzły na niczym - przez elektrownię w Tryszczynie nie da się przejechać.

Zimówka Kategoria Edge 520, Foto
Niedziela, 2 października 2016 Komentarze: 0
Dystans31.59 km
Czas01:05
Podjazdy203 m
SprzętLawinka
Vśrednia29.16 km/h
Vmax51.40 km/h
Kalorie 1158 kcal
Temp.15.9 °C
Więcej danych
Garmin Connect | Racula - Dżonków - Kiełpin - Ochla - Świdnica - Zielona Góra - Racula

Sezon zakończony, jesień w pełni - pora zamienić rowery :) Chińczyk poszedł w odstawkę, a do łask wróciła Lawinka. Są błotniki, lampki i bagażnik, czyli jesteśmy gotowi na zimę! Tymczasem zachęcam do wygrzewania się w ostatnich ciepłych promieniach słońca :) Za parę dni już nie będzie tak ładnie, jak na zdjęciu poniżej...
Sobota, 1 października 2016 Komentarze: 0
Dystans17.60 km
Czas00:39
Podjazdy153 m
SprzętChińczyk
Vśrednia27.08 km/h
Vmax50.10 km/h
Kalorie 659 kcal
Temp.14.1 °C
Więcej danych
CADavg: 85 rpm | Garmin Connect | Racula - Jędrzychów - TaJo - Stary Kisielin - Racula

Krótki wypad po faktury, ale z kilkoma mocniejszymi depnięciami. Głowa chciałaby jechać szybciej, ale nogi nie pozwalają ;)
Choć i tak jest już dużo lepiej niż kilka tygodni temu :)

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

88942.86

KILOMETRÓW NA BLOGU

23521.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.28 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

169d 20h 31m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460