droga jest celem

Wpisy archiwalne w miesiącu

Grudzień, 2015

Dystans całkowity:718.50 km (w terenie 330.00 km; 45.93%)
Czas w ruchu:37:05
Średnia prędkość:23.18 km/h
Maksymalna prędkość:57.04 km/h
Suma podjazdów:4778 m
Maks. tętno maksymalne:188 (94 %)
Maks. tętno średnie:151 (76 %)
Suma kalorii:9246 kcal
Liczba aktywności:24
Średnio na aktywność:42.26 km i 1h 32m
Więcej statystyk
Sobota, 5 grudnia 2015 Komentarze: 0
Dystans76.05 km
Czas02:39
Podjazdy422 m
Uczestnicy
SprzętLawinka
Vśrednia28.70 km/h
Vmax52.97 km/h
Temp.7.5 °C
Więcej danych
Wawrzyniaka - Starołęka - Czapury - Wiórek - Sasinowo - Rogalin - Świątniki - Mieczewo - Kórnik - und zurück przez Puszczykowo

Przepis na poprawę humoru na cały dzień: pojechać na zgrupkę szosową na rowerze MTB z lampkami, błotnikami i bagażnikiem ;) i wrócić w sześcioosobowej ucieczce :) I'm lovin' it!

Czwartek, 3 grudnia 2015 Komentarze: 0
Czas00:45
SprzętChomik
Tętnośr.140
Tętnomax176
Kalorie 499 kcal
Więcej danych
HZ: 23% | FZ: 60% | PZ: 16%
Środa, 2 grudnia 2015 Komentarze: 0
Czas01:15
SprzętChomik
Tętnośr.127
Tętnomax175
Kalorie 709 kcal
Więcej danych
HZ: 52% | FZ: 35% | PZ: 6%
Wtorek, 1 grudnia 2015 Komentarze: 0
Dystans58.23 km
Czas02:04
Podjazdy356 m
SprzętWilma
Vśrednia28.18 km/h
Vmax51.61 km/h
Temp.6.9 °C
Więcej danych
Leśne - Myślęcinek - Nekla - Pyszczyn - Dobrcz - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Strzelce Górne - Jarużyn - Żołędowo - Niemcz - Myślęcinek - Leśne

Miałem męczyć się na trenażerze, ale tak pięknie świeciło słońce, że nie było opcji, żebym został pod dachem. W planach miałem Koronowo, ale w pewnym momencie od zachodu nadciągnęły ciemne chmury, wichura i deszcz, więc musiałem uciekać :) W sumie nawet się udało i nie zmoczyło mnie do jajek :) Gorzej, że po dwóch godzinach jazdy chyba ze trzy spędziłem na czyszczeniu i smarowaniu szosufki. Za to świeci się teraz jak psu wiecie co! ;)

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

96054.59

KILOMETRÓW NA BLOGU

25679.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.34 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

182d 15h 05m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460