rowerowe historie

daVe
Wpisy archiwalne w miesiącu

Styczeń, 2011

Dystans całkowity:36.83 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:01:37
Średnia prędkość:22.78 km/h
Maksymalna prędkość:46.16 km/h
Suma podjazdów:107 m
Maks. tętno maksymalne:199 (97 %)
Maks. tętno średnie:164 (80 %)
Suma kalorii:1460 kcal
Liczba aktywności:2
Średnio na aktywność:18.41 km i 0h 48m
Więcej statystyk
Poniedziałek, 31 stycznia 2011 Komentarze: 0
Więcej danych
Kraul, 24 * 25 m = 600 m

Grzanie tyłka na solance a później trochę uciekania przed Ernestem ;)
Czwartek, 27 stycznia 2011 Komentarze: 0
Dystans18.96 km
Czas00:51
SprzętLawinka
Vśrednia22.31 km/h
Vmax41.02 km/h
Tętnośr.160
Tętnomax191
Kalorie 746 kcal
Temp.0.6 °C
Więcej danych
HZ: 7% | FZ: 41% | PZ: 52%

Dom - Collegium Chemicum - Dom

Brzydko, mokro, zimno. Do tego padający śnieg. Niech to się już skończy...

Poziom wody cały czas wysoki - na Cybinie wody więcej niż normalnie na Warcie O_o


Wieczorem basen.
Kraul, 30 * 25 m = 750 m
Poniedziałek, 17 stycznia 2011 Komentarze: 9
Dystans17.87 km
Czas00:46
Podjazdy107 m
SprzętLawinka
Vśrednia23.31 km/h
Vmax46.16 km/h
Tętnośr.164
Tętnomax199
Kalorie 714 kcal
Temp.8.4 °C
Więcej danych
HZ: 12% | FZ: 26% | PZ: 62%

Dom - Dziekanat - Cytadela - Dom

Parę spraw na mieście do załatwienia. Pierwszy raz w tym roku wyciągnąłem rower - na ulicach sucho, dość ciepło, zza chmur miejscami wychylało się słońce. Czuć wiosnę w powietrzu ;) Ciekawa sytuacja na skrzyżowaniu Bałtycka/Hlonda. Chcę przejechać na drugą stronę, jest przejazd dla rowerów. Obok przejścia stoi Policja oraz ŻW. Naciskam ten durnowaty przycisk i czekam...
i czekam... i czekam... i nic. W końcu się ich pytam czy długo jeszcze mam tak stać. Policjant na to: "Niech pan jedzie na czerwonym!". No więc przejechałem, przez całe skrzyżowanie, czyli w sumie cztery przejścia :)

Na Warcie poziom wody bardzo wysoki. Ale za to jak tam pięknie!


Coś mi długo fixa łapie, więc start dopiero na BP jak tankowałem ;p

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90053.68

KILOMETRÓW NA BLOGU

24039.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.30 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

171d 19h 03m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460