Listopad, 2009

Niedziela, 22 listopada 2009 Komentarze: 13
Dom - Janikowo - Kobylnica - Zieliniec - Antoninek - Malta - Dom

Ciągle z uśmiechem na ustach, humoru nie popsuł mi nawet facet, który wyjechał z posesji Jeepem Cherokee wprost pod moje koła (a jechałem po ścieżce rowerowej). Ledwo się zatrzymałem... ale nie, nie zwyzywałem go. Tylko pogadaliśmy, o kierowcach, o rowerzystach... 200 metrów dalej zbliżył się do mnie duży owczarek niemiecki. Zatrzymałem się, obwąchał mnie, poszedł - ja bez stresu i nerwów pojechałem dalej :)

Nawet po lądowaniu na glebie na śliskim asfalcie przykrytym mokrymi liśćmi pierwsze co zrobiłem to się zaśmiałem. Tak samo jak kawałek dalej, gdy wpadłem w jakieś śmierdzące błoto i zmoczyłem całą lewą nogę i stopę ;p
Pod domem z kolei zauważyłem, że tylna opona wymaga natychmiastowej wymiany...

Ale to też nie popsuło mi humoru. A to dlatego, że z założenia miałem maksymalnie wykorzystać ten wyjazd. Teraz kilka tygodni bez roweru. Należy mu się generalny przegląd. Zresztą... ja też się muszę zregenerować... Zobaczymy, czy glukozamina i chondroityna działają...

Dzisiaj przekroczyłem 6 kkm w tym sezonie. Wystarczy... a raczej musi wystarczyć... Teraz czas odpocząć...
Sobota, 21 listopada 2009 Komentarze: 0
Dom - Cytadela - Dom

Miał być Strzeszynek, a skończyło się na upodleniu na Cytadeli ;) Dodatkowo nie jeździłem sam - Paweł pierwszy raz jechał moją trasą - spodobało mu się, choć już po jednym kółku był padnięty ;) Pogoda na rower idealna, ale w cieniu mokro i ślisko, przez co kilka fragmentów niepodjechanych...
Piątek, 20 listopada 2009 Komentarze: 1
Dom - Coll. Chmiela - Coll. Stomatologicum - Dom

Pogoda idealna na rower, więc olewam MPK i na zajęcia śmigam na dwóch kółkach. Na jakąś bardziej ambitną jazdę brak czasu i sił...
Poniedziałek, 16 listopada 2009 Komentarze: 0
Dom - Redakcja Puls UM - Wilda - Dom

Nocne szwędanie w interesach, czyli powrót do nudnych asfaltów...
Niedziela, 15 listopada 2009 Komentarze: 1
Dom - Puszczykówko - Dom

Pierwszy raz od dłuższego czasu jazda w lesie, po błocie itp. Cały czas nadwarciańskim. Szkoda tylko, że tak tłoczno na nim, bo trzeba było zwalniać. W Puszczykówku krótka wizyta u Jana (nie widzieliśmy się już ponad rok czasu!!!) i wspólny powrót tą samą drogą do domów.
Pogoda idealna, tylko pod koniec trochę chłodno się zrobiło...
Niedziela, 8 listopada 2009 Komentarze: 0
Dom - Redakcja Puls UM - Dom

Dwa razy wymuszono na mnie pierwszeństwo, raz pod koła wlazł mi pieszy i ledwo wyhamowałem, czyli nic ciekawego ;)
Piątek, 6 listopada 2009 Komentarze: 6
Dom - Stomatologicum - RUSS - Dom

Na zajęcia und zurueck. W drodze powrotnej pomogłem jakiejś pani zepchnąć Matiza ze środka Ronda Śródki - nawet nie wiecie, jak mi dziękowała :) A co - ma się to dobre serce ;p
Poniedziałek, 2 listopada 2009 Komentarze: 0
Dom - RUSS - Dom

Nieprzyjemny wiatr dzisiaj... Brrrr... ;]

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

• Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

• Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)