Wpisy archiwalne w miesiącu
Sierpień, 2008
Dystans całkowity: | 744.65 km (w terenie 180.00 km; 24.17%) |
Czas w ruchu: | 35:24 |
Średnia prędkość: | 21.04 km/h |
Maksymalna prędkość: | 68.30 km/h |
Liczba aktywności: | 11 |
Średnio na aktywność: | 67.70 km i 3h 13m |
Więcej statystyk |
Piątek, 1 sierpnia 2008
Dystans39.11 km
Teren5.00 km
Czas01:48
Vśrednia21.73 km/h
Vmax53.10 km/h
Dom - Cyklotur - os. Chrobrego - Cytadela - Dom
Na szczęście mój amortyzator dał się zreanimować, dzięki czemu jutro znowu jedziemy w góry :D Chciałem również zmienić pancerz, ale okazało się, że koleś uciął mi o 10 cm za mało i musiałem po raz kolejny odwiedzić Cyklotur. Później do Dominika. W końcu wspólnie pośmigaliśmy na Cytadeli. Coś mi się wydaje, że kolejna osoba zaraziła się tamtejszymi technicznymi ścieżkami :-) W międzyczasie spotkanie po latach a w domu założenie pancerza - hamulec chodzi, że aż miło. Wypróbowałem go lansując się po osiedlu ;-)
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
96054.59
KILOMETRÓW NA BLOGU
25679.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.34 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
182d 15h 05m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła DT Swiss Gravel LN
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani