droga jest celem

Pojezierze Drawskie Kategoria > 50, MON Travel
Środa, 10 lipca 2013 Komentarze: 1
Dystans77.26 km
Teren10.00 km
Czas03:17
SprzętLawinka
Vśrednia23.53 km/h
Vmax48.51 km/h
Tętnośr.142
Tętnomax189
Kalorie 2314 kcal
Temp.18.0 °C
Więcej danych
CADavg: 79 rpm | HZ: 39% | FZ: 46% | PZ: 11%

Karwice - Mielenko Drawskie - Drawsko Pomorskie - Borne - Ostrowice - Gronowo - Złocieniec - Lubieszewo - Linowo - Gudowo - Mielenko Drawskie - Karwice

Hej hej! Jakby ktoś pytał, to żyję! :) Chwilowo wyniosło mnie na poligon drawski, ale tutaj też da się jeździć rowerem ;) Ba, i to moją własną prawie-rodzoną Lawinką bo oczywiście wziąłem ją ze sobą! A tereny przepiękne tutaj! Polecam wszystkim odwiedzić ten zakątek Polski. Mnóstwo jezior, lasy i o dziwo same pagórki, zero płaskiego! Do tego sporo dziczyzny w lasach i żołnierzy pochowanych w krzaczorach, bo jednostka tutaj koło jednostki. Podoba mnie się! :)

PS Wyprawa na Bornholm zakończona ogromnym sukcesem! Zdjęcia są w trakcie obróbki a relacja ujrzy światło dzienne, jak tylko na dłużej wrócę do cywilizacji, co w sumie nie wiem, kiedy nastąpi, bo prawie codziennie decyzje się zmieniają :D

Komentarze

klosiu 18:55 piątek, 12 lipca 2013
Poligon Drawski to jedno z najlepszych miejsc do jeżdżenia na rowerze w naszych rejonach :). Zazdroszczę, zawsze marzyłem, żeby parę dni pojeździć po tym terenie. Widzę że szeroko się w świecie obracasz :))
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przed
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

98392.13

KILOMETRÓW NA BLOGU

26128.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

186d 22h 54m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460