droga jest celem

Wszystko, co najlepsze! Kategoria > 50, Android GPS, PC-15, Twarde lądowania
Środa, 5 czerwca 2013 Komentarze: 6
Dystans74.03 km
Teren46.00 km
Czas03:16
Podjazdy539 m
SprzętLawinka
Vśrednia22.66 km/h
Vmax47.62 km/h
Tętnośr.143
Tętnomax185
Kalorie 2342 kcal
Temp.15.0 °C
Więcej danych
CADavg: 79 rpm | HZ: 41% | FZ: 48% | PZ: 8%

Leśne - Rynkowo - L. Jagodowo - Maksymilianowo - L. Nowy Mostek - Szlak żółty "Wyczółkowskiego" - Koronowo - Więzowno - Skarbiewo - Byszewo - Salno - Bytkowice - Wtelno - Szczutki - Szlak niebieski "Nad Brdą" - Smukała - Myślęcinek - Leśne

Mega konkretny trening dzisiaj zrobiłem. Było prawdziwe MTB, można rzec: "pjur emtebe"!
- leśne dukty z wmordewindem
- w sumie kilkanaście kilometrów wąskich, krętych singli ("Wyczółkowski" i "Nad Brdą")
- niezliczona ilość korzeni i drzew, które trzeba było ominąć
- niby niegroźna gleba, ale z przyłożeniem (mostkiem w kolano... auuuć!)
- pogoń za ciężarówką
- i zgon chwilę po tym
- wiejska zabawa z kaczuchami
- parę errorów nawigacyjnych
- ucieczka przed psami, w sumie czterema
- strome zjazdy, przejazd przez strumyk i jedno podejście
- napieranie między polami rzepaku
- sarny, wiewiórki i inne dzikusy
- błoto, kurz i trochę asfaltu
- blat-ośka na zjazdach
- no i oczywiście niebieski Powerade!!! ;)

PS (Kochanie, teraz nie czytaj ;)
A w nagrodę na koniec powiozłem się na kole bardzo ładnej, zgrabnej dziewczyny na szosówce! :D

Komentarze

blindman 20:01 czwartek, 6 czerwca 2013
dobra szosa nie jest zła
duda 10:03 czwartek, 6 czerwca 2013
Qrde miałem dziś nie iść ale chyba jednak warto wyskoczyć na lowelek w poszukiwaniu szosufek
daVe 08:05 czwartek, 6 czerwca 2013
Szosufka była pierwsza klasa :D
Żal było wracać do domu ;)
duda 08:01 czwartek, 6 czerwca 2013
Zazdroszczę, tej szosufki...
daVe 06:51 czwartek, 6 czerwca 2013
Zapraszam do siebie - w Bydgoszczu jeszcze nie mieszkaliście :p
blindman 22:22 środa, 5 czerwca 2013
Ty to masz fajnie :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iechc
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460