rowerowe historie

daVe
Kręcenie po lesie Kategoria > 50, Android GPS
Czwartek, 25 kwietnia 2013 Komentarze: 4
Dystans66.16 km
Teren36.00 km
Czas02:39
Podjazdy439 m
SprzętLawinka
Vśrednia24.97 km/h
Vmax42.37 km/h
Temp.16.0 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | Leśne - Akademicka - Leśne - Rynkowo - Piaski - Smukała - Niemcz - Osielsko - Niwy - Jarużyn - Osielsko - Czarnówczyn - Leśne

Miało być w zupełnie innym kierunku, ale musiałem się cofnąć po narzędzia i wtedy stwierdziłem, że pokołuję się po okolicy.
Tak też zrobiłem, co widać po mapce :)

Komentarze

daVe 21:56 czwartek, 25 kwietnia 2013
Którą? Bo RoRo tylko przód, Saguaro mam komplet.
KikapuRider 21:54 czwartek, 25 kwietnia 2013
a na tyle miałeś ją kiedyś?
daVe 20:21 czwartek, 25 kwietnia 2013
Bardzo uniwersalna i dużo bardziej trwała niż RoRo, które miałem wcześniej. Na trakcję nie narzekam. Oprócz tego bardziej solidna, przez co trochę cięższa. Po 750 km na przodzie mam jeszcze włoski na całości :D
KikapuRider 20:14 czwartek, 25 kwietnia 2013
a jak tam się saguaro sprawuje?
masz porównanie do Szwalbusów?;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasem
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460