droga jest celem

Pachnidło Kategoria Foto, PC-15, Pod dachem
Poniedziałek, 11 lutego 2013 Komentarze: 4
Czas00:50
SprzętChomik
Tętnośr.119
Tętnomax137
Kalorie 436 kcal
Więcej danych
HZ: 86% | FZ: 0% | PZ: 0%

Nie ma to jak z nudów (sic!!!) wsiąść na trenażer. Miałem ochotę posłuchać trochę książki, więc czemu nie zrobić tego na rowerku. Jako, że od początku nie było w planach ostrzejszej jazdy, dzisiaj totalna regeneracja (i spalanie tłuszczu ;)

Wracając do wczorajszego wpisu: droga była długa i męcząca.


A wszystko, żeby zobaczyć "trochę" większy breloczek do kluczy. Warto było? Odpowiem jutro!

Komentarze

daVe 20:50 wtorek, 12 lutego 2013
Miło mi to słyszeć z ust takiego wymiatacza jak Ty ;) Staram się, nie wiem co z tego będzie, ale mam nadzieję, że trochę pojeżdżę w tym sezonie. I się z Wami pościgam :)
Jarekdrogbas 20:12 wtorek, 12 lutego 2013
Rzeczywiście Dawid zaczynasz działać według określonego planu treningowego.Nawet jesli to metoda "prób i błedów" to i tak w prównaniu z zeszłym rokiem jest znaczacy progres treningowy
duda 17:23 wtorek, 12 lutego 2013
No widze regularne treningi - znowu będę regularnie robiony...
duda 17:04 wtorek, 12 lutego 2013
No widze regularne treningi - znowu będę regularnie robiony...
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460