droga jest celem

Rusałka x2 Kategoria Foto
Piątek, 8 lutego 2008 Komentarze: 3
Dystans41.74 km
Teren10.00 km
Czas01:58
SprzętLawinka
Vśrednia21.22 km/h
Vmax47.60 km/h
Więcej danych
Dom - Park Sołacki - Jez. Rusałka (dwa okrążenia) - Park Sołacki - Stary Rynek - Cytadela - Malta - Dom

Dzisiaj przejażdżka mocno rekreacyjna: prawie brak wiatru, słońce, błoto zaczyna wysychać ;-) czyli idealne warunki do jazdy. Na początku planowałem pojechać na Strzeszynek, ale po drodze mi się odwidziało. Skończyłem na dwóch rundkach wokół Rusałki a jako, że jeszcze nie miałem ochoty wracać do domu pokręciłem się trochę po mieście. Więcej na zdjęciach:

Park Sołacki


Jez. Rusałka - Pomnik ku pamięci więzionych przez hitlerowców Poznaniaków


Jez. Rusałka - c.d.


Stary Rynek, Ratusz


Pomnik ku czci Żołnierzy Armii Krajowej


Cytadela - jeden z wielu cmentarzy


Cytadela - Avalanche zawsze gotowy do boju ;-)


Cytadela - znana chyba wszystkim "góreczka" przy amfiteatrze


Poznańska Katedra

Komentarze

Galen 23:47 piątek, 8 lutego 2008
Fajne fotki i ladny GT :]
daVe 16:43 piątek, 8 lutego 2008
>>Ładny GT :) Biały- moje kolorki ;D

Dziękuję :)
Jak go kiedyś umyję to będzie jeszcze ładniejszy ;-)
vanhelsing 15:55 piątek, 8 lutego 2008
ciekawe porównaniu rowerka do czołgu ;D Rowerzysta chyba nie miałbym szans w spotkaniu z takim olbrzymem :P

Ładny GT :) Biały- moje kolorki ;D

Pozdrawiam, vanhelsing
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wiata
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94076.95

KILOMETRÓW NA BLOGU

25329.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

178d 21h 33m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460