droga jest celem

19000 km na Lawince :) Kategoria Foto, Android GPS, PC-15
Niedziela, 21 sierpnia 2011 Komentarze: 7
Dystans36.42 km
Teren15.00 km
Czas01:26
Podjazdy200 m
SprzętLawinka
Vśrednia25.41 km/h
Vmax69.35 km/h
Tętnośr.155
Tętnomax196
Kalorie 1104 kcal
Temp.18.6 °C
Więcej danych
HZ: 12% | FZ: 57% | PZ: 30%

Leśne - Jarużyn - Strzelce Górne - Strzelce Dolne - Jarużyn - Myślęcinek - Leśne

Jakoś tak szybko mi popołudnie zleciało, a chwilowo nie mam ładowarki do miotacza fotonów, więc wymyśliłem trasę na szybko, tak żeby zdążyć przed zachodem słońca. Cel: pobijamy rekord prędkości. Ale najpierw 19 kkm na GieTeku. Dużo już z niego oryginalnych części nie zostało... Mimo to zdjęcie urodzinowe musi być :) Ciekawie się złożyło, bo równe 19 kkm wybiło mi przy osiedlu, na którym przez miesiąc mieszkałem. Taka "klamra czasowa" ;)


Wiem, że lubicie zdjęcia, więc wrzucę coś jeszcze. Z lasu (żeby nie było, że tylko po asfaltach jeżdżę :p )


Co do rekordu prędkości - tegoroczny pobiłem, życiowego nie, choć niewiele mi brakło.
Następnym razem pompuję opony, blokuję amortyzator i golę nogi :p

Komentarze

daVe 20:38 czwartek, 25 sierpnia 2011
Nie ma szans, nie urżnę :p
KikapuRider 20:30 czwartek, 25 sierpnia 2011
jeszcze urżniesz pivoty Rebie i skrócisz linki to dodatkowe 30 gramów mniej! ;)
daVe 20:04 czwartek, 25 sierpnia 2011
Bez koszyka, licznika, pompki i lampek waży 11,77 kg (tak mniej więcej ;) Zmiana kół zbyt wiele nie zmieniła. Razem są lżejsze o 233 g, do tego zaciski (nie mam zapisanej wagi tych starych, pewnie zysk w granicach 100-150 g na obu bo niezłe kowadła wcześniej miałem). Ale straciłem na hamulcach około 200 g. Ważne, że zmieniło się rozłożenie wagi. Schudłem na obwodzie kół, a to jest najważniejsze! Sporo zrzucić mogę jeszcze na kierownicy i mostku - teraz mam iście dałnchilowe :) Ale to na jesień/zimę :) No i oczywiście napęd... ;)
KikapuRider 21:12 środa, 24 sierpnia 2011
Dave, a ważyłeś ramę Lawinki (no dobra... i jej napęd...;p) z wszystkimi nowymi dodatkami?:) ;p
ciekawy jestem jakie są efekty diety jaką jej zastosowałeś:)
pozdro!!:)
Jarekdrogbas 20:03 środa, 24 sierpnia 2011
Bolid nie rower;-)
KikapuRider 20:04 wtorek, 23 sierpnia 2011
no niezłą odległość przekulałeś na ramie Lawinki...;p ;)
chyba musisz poczekać na zachodni wiatr coby trochę wspomógł żeby 70 pękło;)
grigor86 21:14 niedziela, 21 sierpnia 2011
Co za prędkość! Gratulejszyn!
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460