rowerowe historie

daVe
Poznańskie asfalty jesienią Kategoria Foto, PC-15
Sobota, 23 października 2010 Komentarze: 5
Dystans30.20 km
Teren3.00 km
Czas01:24
SprzętLawinka
Vśrednia21.57 km/h
Vmax51.14 km/h
Tętnośr.149
Tętnomax204
Kalorie 1093 kcal
Temp.11.0 °C
Więcej danych
HZ: 28% | FZ: 37% | PZ: 30%

Dom - ul. Limanowskiego - Sphinx Gwarna - fotoakademickie.pl - Redakcja "Puls UM" - Park Sołacki - Cytadela - Dom

Kilka spraw do uporządkowania, na koniec wpadłem do redakcji po aparat - miałem plan pofocić trochę w poznańskich parkach, ale ktoś kartę pamięci popsuł i dupa z tego wyszła :( Z ciekawostek: amfiteatr podjechany pierwszy raz od dłuższego czasu <hip-hip-hurra> Dorobiłem się też nowego HRmax na sztywnym podjeździe do Kozich uciekając przed ciężarówką ;)

Miało być sporo fajnych zdjęć... Zrobiłem jedno... kalkulatorem :(

Komentarze

KikapuRider 20:18 wtorek, 26 października 2010
po to w końcu ją mam! :D
...to jak nie na rower to może chociaż na małe co nie co??:P
daVe 20:28 poniedziałek, 25 października 2010
Z Twoją kanapą nie mam się co ścigać - nadliczbowe kilogramy dają Ci przyspieszenie o jakim mogę pomarzyć ;p
KikapuRider 18:47 poniedziałek, 25 października 2010
fajnie było!
jak znowu przyjedziesz pokażę Ci takie rejony WPNu gdzie rzadko ktokolwiek bywa:)
a potem pościgamy się na zjeździe z osowej!:)
ciągle 60 nie pękła na terenowym niebieskim, co nieraz się udało z ludwikowa przez furtkę;p heh;)

pooozdrooo!
daVe 11:13 niedziela, 24 października 2010
Dzięki za zaproszenie, ale odpadam - dopiero co wstałem ;p
Wczoraj byłem w pracy, później trochę zabalowaliśmy w SQ no i tak jakoś wyszło, że do domu dobiłem koło 7 rano ;) A na 15 mam umówione spotkanie, więc nic nie wykombinuję... Baw się dobrze na rowerku!

Good bikes!
KikapuRider 22:23 sobota, 23 października 2010
łu hu hu;) gratulacje:)
ja tam HRmaxa nie podwyższam - bardziej bajerzaście wygląda 102% Max w końcu:P

moze jutro WPNik?
ja gdzieś śmignę zapewne więc jakby co zapraszam:)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyidr
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460