droga jest celem

4fun Kategoria PC-15
Sobota, 17 kwietnia 2010 Komentarze: 4
Dystans33.07 km
Teren20.00 km
Czas01:25
SprzętLawinka
Vśrednia23.34 km/h
Vmax45.60 km/h
Tętnośr.144
Tętnomax190
Kalorie 1013 kcal
Temp.14.0 °C
Więcej danych
HZ: 23% | FZ: 58% | PZ: 18%

Dom - Janikowo - Wierzenica - Kobylnica - Zieliniec - Malta - Dom

Standardem nad Maltę i tam sporo zabawy w okolicznych lasach - prawie dwa razy leżałem, ogólnie to wesoło było :) Powrót spokojniej, oprócz końcówki, bo uczepiłem się ciężarówki i pogoniłem ją trochę, również na podjeździe do Kozich, co widać po HRmax ;p
A za chwilę na basen...

Komentarze

KikapuRider 19:57 niedziela, 18 kwietnia 2010
myślę że spokojnie maxa możesz na 200 ustawić...
cały zeszły rok tak śmigałem i było +/- odpowiednio a ty jeździsz jakoś 3x więcej... :)

za to w tym sezonie z powodu wzrostu masy niemięśniowej i ogólnego rozleniwienia zmieniłem na fabryczne ustawienia... :/
daVe 21:47 sobota, 17 kwietnia 2010
Drogbas, z płucami nie jest źle (pływanie je wyrobiło), bardziej boję się o moją pikawę ;)
Maks, z pulsometrem jeżdżę od niedawna, więc na razie wpisałem dane wg wzorów. Wartości doświadczalne (HRmax i strefy wyznaczone wg zmierzonego progu mleczanowego) zmienię jak już trochę pojeżdżę :)
Drogbas 18:04 sobota, 17 kwietnia 2010
Dave uważaj bo płuca zgubisz ;0
Maks 18:02 sobota, 17 kwietnia 2010
Chyba twoje tętno max jest nieco zaniżone ;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arato
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94076.95

KILOMETRÓW NA BLOGU

25329.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

178d 21h 33m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460