Szukając cienia

Środa, 10 lipca 2024 · Komentarze(1)
Kategoria > 50, Edge 1040, Foto
Według Garmina temperatura średnia 37 stopni, maksymalna 43. Tak, było ciepło :p W lasach minimalnie lepiej, ale na odkrytych odcinkach jakaś masakra. Nawet koszulka nie była mokra od potu, bo wszystko momentalnie schło. Chyba już wolę zimę...

Jedyny plus to trasa. Można by rzec, że ideał. Piękne szutry, kilka kawałków świetnych asfaltów i parę krótkich ujebów, żeby się nie rozleniwić za bardzo :) W sumie mam jeszcze jeden pozytyw z dnia dzisiejszego - mleko Stan's działa. Zatrzymałem się wyciągnąć zieleninę z kasety, nachylam się nad kołem, a tam coś syczy. Nie zdążyłem namierzyć gdzie, bo nagle przestało. Faktycznie ubyło trochę powietrza, ale gdyby nie postój, nawet bym nie zauważył kiedy. To mi się podoba! :)

Trasa: Różanka - Osobowice - Rędzin - Paniowice - Uraz - Niziny - Rościsławice - Bagno - Osolin - Osola - Jary - Lubnów - Golędzinów - Ozorowice - Szewce - Szymanów - Pracze Widawskie - Polanowice - Różanka