droga jest celem

Posmakować interioru Kategoria > 50, Edge 520, Foto, Instinct 2X
Sobota, 19 sierpnia 2023 Komentarze: 0
Dystans75.45 km
Teren35.00 km
Czas03:05
Podjazdy474 m
SprzętGrizzly
Vśrednia24.47 km/h
Vmax39.54 km/h
Tętnośr.121
Tętnomax149
Kalorie 1468 kcal
Więcej danych
Wódka, chlebek, kawał szynki, w Przybiernowie są dożynki :) I tak się żyje na pomorskiej wsi :D Tradycyjnie startuję przed 7:00 i witają mnie piękne poranne mgły.

Dalej następuje najmniej przyjemna część, czyli błoto i to takie po piasty... Sam już nie wiedziałem, czy lepiej przejeżdżać, przechodzić, czy może jednak przepłynąć... Na dobitkę spotkanie z wiejskimi psami, ale na szczęście były bardziej zainteresowane jedną z suk, niż mną. Od tego momentu mogło być już tylko lepiej. I tak było :) Zaczęły się spokojne asfalty sieci szlaków Gryfland.

Trochę wiosek, trochę pól, ale też piękne aleje.

Nie zabrakło również odcinków specjalnych, czyli dość długich fragmentów poniemieckiego bruku :)

Czasem warto wyjść poza schemat i będąc nad morzem opuścić rozjechany w każdą stronę szlak R10 ;)  Mimo to zdjęcie w Trzęsaczu to must have podczas pobytu w okolicach :p

Trasa: Rewal - Lędzin - Drozdowo - Czaplin Mały - Czaplin Wielki - Węgorzyn - Zacisze - Otok - Górzyca - Borzęcin - Pruszcz - Przybiernowo - Gryfice - Prusinowo - Przybiernówko - Grądy - Modlimowo - Cerkwica - Gocławice - Karnice - Dreżewo - Trzęsacz - Rewal

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa staws
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94461.81

KILOMETRÓW NA BLOGU

25384.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.34 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

179d 15h 37m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460