droga jest celem

Tanie Linie Kolejowe Kategoria 2009 Morskie opowieści, Foto
Piątek, 7 sierpnia 2009 Komentarze: 3
Dystans23.63 km
Teren5.00 km
Czas01:09
SprzętLawinka
Vśrednia20.55 km/h
Vmax41.40 km/h
Temp.25.0 °C
Więcej danych
2009 Morskie opowieści
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Dzień trzeci
Dzień siódmy
Dzień ósmy

Dom - PKP Poznań Główny - (300 km) - PKP Kamień Pomorski - Strzeżewo - Łukęcin BAZA

Wpis na blogu u Graplera

Spotkaliśmy się z Piotrem na PKP, aby wspólnie odwiedzić Mariusza pracującego jako ratownik WOPR nad morzem. Oczywiście PKP już na samym początku zaserwowało nam przygody. Przedział rowerowy cały zapchany, ale płacić trzeba. Nawet za wycieczkę na korytarzu.


Znudziło nam się stanie w przejściu, więc zapchaliśmy jedną z toalet...


Na szczęście PKP Przewozy Regionalne spisały się lepiej niż PKP Intercity (które to obsługuje TLK).


Ja miałem równie wygodnie co rower.


W Kamieniu plecak na siebie i jazda. Nie było zbyt wygodnie, ale sakw się jeszcze nie dorobiłem ;p


Oczywiście od razu pojechaliśmy nad morze. Jak lans to lans :)


2009 Morskie opowieści
Kolejny dzień --->

Komentarze

daVe 20:46 poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Reba?! Przejechane ma już 4900 km. Jak na razie żadnych problemów. Nic tylko smarować golenie Brunoxem i jeździć :) Trochę czasu zajęło mi dobranie odpowiednich ciśnień w komorach, ale teraz jestem bardzo zadowolony. Wbrew opiniom o bardzo dużej sztywności zdarza mi się minimalnie przytrzeć przy mocnym deptaniu klockami o obręcz, ale nie przeszkadza mi to w cieszeniu się z jazdy :) Szczerze mogę ją polecić!
Maks 17:35 poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Czołem
Jak Ci się spisuje Reba ?
Pozdrawiam
mogilniak 20:19 piątek, 14 sierpnia 2009
Taaa PKP PR mają najczęściej o wiele wygodniejsze pociągi dla rowerzystów niż najlepiej przystosowane ICki czy TLK... Tylko jeszcze jakies kursy uprzejmości musieliby konduktorzy przejśc :(
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94775.80

KILOMETRÓW NA BLOGU

25549.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 05h 22m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460