droga jest celem

Mały Zielonkowy Pierścień Kategoria Foto, Edge 520, > 50
Piątek, 11 listopada 2022 Komentarze: 2
Dystans62.63 km
Teren40.00 km
Czas02:34
Podjazdy277 m
SprzętGrizzly
Vśrednia24.40 km/h
Vmax50.09 km/h
Tętnośr.125
Tętnomax146
Kalorie 1206 kcal
Temp.8.0 °C
Więcej danych
W okolicach Wrocławia lasów jak na lekarstwo, więc trzeba to nadrobić podczas wizyty w Poznaniu :)

Zielonkowe autostrady idealnie nadają się na szutrówkę, gorzej gdy pojawiają się korzenie - wtedy wolałbym jednak mieć MTB ;)

Z kolei jeśli chodzi o asfalty to uważam, że gravel jest świetnym zamiennikiem szosy. Tak naprawdę to nawet lepiej się na nim jedzie, bo zupełnie nie przejmuję się dziurami. Do tego hamulce - hydrauliczne tarcze są najlepsze w każdych warunkach. Kropka.

Trasa: Karolin - Kicin - Pławno - Zielonka - Głęboczek - Worowo - Wojnowo - Białęgi - Starczanowo - Mściszewo - Promnice - Biedrusko - Nadwarciański - Wilczy Młyn - Karolin

Komentarze

daVe 09:41 niedziela, 13 listopada 2022
Najgorsze, że doceniamy dopiero jak stracimy. Nie tylko w temacie lasów ;)
Trollking 22:40 piątek, 11 listopada 2022
Witam wśród znajomych, dzięki za zaproszenie :)

Wrocław faktycznie biedny w temacie lasów, Poznań coś tam jeszcze ma, więc fajnie, że ktoś to jednak docenia :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460