droga jest celem

Setka przez Bagno Kategoria >100, Edge 520, Foto
Środa, 11 maja 2022 Komentarze: 0
Dystans105.38 km
Czas03:37
Podjazdy536 m
SprzętWilma
Vśrednia29.14 km/h
Vmax48.11 km/h
Tętnośr.138
Tętnomax166
Kalorie 2115 kcal
Temp.25.0 °C
Więcej danych
Dzięki jednemu ze znajomych na Stravie przypomniałem sobie ostatnio o miejscowości o wdzięcznej nazwie Bagno. Leży ona za Obornikami Śląskimi, więc w mojej głowie zrodził się plan na popołudniową setkę. A że czas chwilowo mam, to czemu nie? :) Pogoda idealna (no może poza upierdliwym wiatrem), więc szybki powrót z pracy i jazda! Wylotówka z Wrocławia lekko przytkana, ale reszta dróg to rewelacja - w zasadzie zerowy ruch i tylko kilka odcinków gorszej jakości. Pełną radość z jazdy psuje jedno - ogromna ilość pyłków w powietrzu! Ja i rower dosłownie cali byliśmy nimi oklejeni. W oczach do teraz je czuję. Aż strach myśleć, co by było, jakbym był na któreś uczulony! :) Współczuję Wam drodzy alergicy!

Trasa: Różanka - Szewce - Paniowice - Kotowice - Raków - Uraz - Rościsławice - Wielka Lipa - Osolin - Bagno - Mikorzyce - Proszkowa - Gródek - Strupina - Skokowa - Brzeźno - Osolin - Wielka Lipa - Oborniki Śląskie - Siemianice - Wilkowa - Prusice - Świerzów - Kuraszków - Oborniki Śląskie - Golędzinów - Pęgów - Zajączków - Szewce - Różanka

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynim
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94734.99

KILOMETRÓW NA BLOGU

25524.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 03h 26m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460