droga jest celem

Jest MAXIMUS, jest bomba! Kategoria > 50, Edge 520, Foto
Sobota, 16 kwietnia 2022 Komentarze: 3
Dystans62.94 km
Teren50.00 km
Czas03:40
Podjazdy671 m
SprzętChińczyk
Vśrednia17.17 km/h
Vmax39.77 km/h
Tętnośr.148
Tętnomax170
Kalorie 2358 kcal
Temp.9.0 °C
Więcej danych
Motyw przewodni dnia dzisiejszego - single. Szczerze, na jakiś czas mi wystarczy ;) Nadwarciański super, do klasztoru tak sobie, bo lekko przeorane jakimś motorem, a MAXIMUS, jak to MAXIMUS. Początkowo super, sporo kurwidołków, ale ogólnie fajnie się jeździło. W okolicach 10 kilometra zaczynam czuć zmęczenie, a końcówka to walka o przetrwanie. Nie ma co - ujechałem się. Natomiast muszę przyznać, że rozmach z jakim go poprowadzono po prostu miażdży! Z tego, co piszą na fejsie to jest to ostateczna wersja i teraz będą ją dopicowywać. Uważam, że jest to must have dla wszystkich mieszkających w Wielkopolsce. Powiem więcej - zmęczyć się można bardziej niż na przykład na Glacensis. Mając coś takiego pod nosem w góry już nie trzeba jeździć!

PS No dobra, z tym ostatnim lekko przesadziłem ;)

Trasa: Karolin - singiel nadwarciański - Biedrusko - Bolechowo - singiel do klasztoru - Owińska - rower Walerycha - singiel MAXIMUS - Kicin - Karolin

Komentarze

daVe 08:15 poniedziałek, 9 maja 2022
No właśnie - musimy powrócić do tematu wspólnego wypadu w góry! :)
josip 08:35 poniedziałek, 25 kwietnia 2022
Wcale nie przesadziłeś:) Zgadzam się, że Maximus, czy nowa pętla XC na Kokoryczkowym, czy Morasko są trudniejsze od np. Glacensisa, i to znacznie! Co oczywiście nie znaczy, że w góry nie ma już po co jeździć. Bo są widoczki, bo zjazdy są o wiele dłuższe i dają kupę radochy, bo wreszcie - góry to nie tylko single ;)
JPbike 07:05 niedziela, 17 kwietnia 2022
Bardzo dobrze piszesz o wrażeniach z Maximusa :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miest
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94971.46

KILOMETRÓW NA BLOGU

25599.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.34 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 15h 19m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460