rowerowe historie

daVe
Co zamiast IKON'ów? Kategoria Foto, MPK, vivoactive 3
Czwartek, 26 listopada 2020 Komentarze: 4
Dystans22.66 km
Teren5.00 km
Czas01:05
Podjazdy 42 m
SprzętLawinka
Vśrednia20.92 km/h
Vmax33.48 km/h
Tętnośr.131
Tętnomax182
Kalorie 507 kcal
Więcej danych
Chcąc cokolwiek pojeździć na Chińczyku muszę zmienić tylną oponę - macie coś godnego polecenia? Obecny IKON zawiódł mnie, jak żadna opona wcześniej. 135 zł za niecałe 2 tys. km to słaby wynik. W kilku miejscach na szczycie opony puścił oplot i mam teraz takie bąble.. Do tego wiecznie cieknące boki opony - powiem Wam, że chyba jednak wracam do dętek. Obecnie mało jeżdżę i więcej czasu tracę na dolewanie mleka, niż straciłbym na łataniu dętek ;) Co proponujecie do szeroko pojętego XC? Jakby co, to lepiej parę gram ciężej niż lżej, bo w góry dość blisko z Wrocka :)

Komentarze

daVe 11:27 wtorek, 1 grudnia 2020
Tym razem spróbuję czegoś innego, zwłaszcza, że mam bardzo dobre wspomnienia z geax saguaro. Jedzie do mnie zestaw Vittoria Barzo na przód i Mezcal na tył, wersja pod mleko, ale na zimę pakuję w nie dętki - przypomnę sobie, jak to kiedyś było ;)
JPbike 19:35 sobota, 28 listopada 2020
Ja od kilku sezonów też korzystam w MTB z Ikonów (też bezdętkowo) - dla mnie są spoko, bieżnik zużywa się całkiem normalnie (max 1.5 roku żywotności regularnego pomykania w każdych warunkach), u mnie problemy pojawiają się głównie przy bocznych nacięciach (kamienie, badyle, korzenie). Poprzednio korzystałem ze Schwalbe Racing Ralphów - pod względem żywotności i odporności na rozcięcia podobnie wypadały. Zatem jak widać - do tej pory nie wiem co konkretnego polecić.
Dawidzie - jak mało kręcisz to myślę że dętki są lepszym wyborem.
daVe 21:00 czwartek, 26 listopada 2020
Być może jakaś wada fabryczna...
grigor86 20:57 czwartek, 26 listopada 2020
Dziwna przypadłość.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460