droga jest celem

Górki pagórki twarde lądowania Kategoria Edge 520, Foto, Twarde lądowania
Wtorek, 12 września 2017 Komentarze: 2
Dystans38.00 km
Teren36.00 km
Czas02:05
Podjazdy675 m
SprzętChińczyk
Vśrednia18.24 km/h
Vmax44.20 km/h
Tętnośr.142
Tętnomax176
Kalorie 1148 kcal
Temp.15.4 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | Garmin Connect | Racula - Jędrzychów - Wzgórza Piastowskie - Jędrzychów - Racula

Ostatni dzień w Zielonej i prawie zakończyłem go poważną glebą, gdy na szybkim zjeździe, podczas próby ominięcia mocno wypłukanego fragmentu, zarzuciło mnie na piachu i w powietrze wyleciałem bokiem :) Cud, że udało się wylądować... Po tym zdarzeniu dwie gleby przy bardzo niskiej prędkości to pikuś. Przy efektownym OTB spowodowanym zahaczeniem pedałem o pieniek (największy minus chińskiej ramy - bardzo niski suport) nawet sobie na niebo popatrzyłem, bo wylądowałem na plecach :)

Komentarze

daVe 20:30 czwartek, 14 września 2017
Mi też się podoba, nawet bardzo - mógłbym tam mieszkać ;)
blindman 11:59 czwartek, 14 września 2017
podoba mi się ta Zielona Góra :)
ps. szkoda że nie widziałem tego lotu z boku :)
ps2. dobrze że żyjesz :D
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iasku
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460