droga jest celem

Przedpremiera trasy Kaczmarka Kategoria Edge 520, Foto
Wtorek, 3 maja 2016 Komentarze: 2
Dystans42.08 km
Teren40.00 km
Czas02:03
Podjazdy667 m
SprzętLawinka
Vśrednia20.53 km/h
Vmax47.19 km/h
Tętnośr.150
Tętnomax180
Kalorie 1400 kcal
Temp.15.0 °C
Więcej danych
CADavg: 77 rpm | Garmin Connect | Racula - Jędrzychów - Park Piastowski - Jędrzychów - Racula

To była pracowita majówka, dlatego dopiero dziś udało się wyskoczyć na rower... Wybór padł oczywiście na Park Piastowski, a dokładniej na trasę Kaczmarka, który będzie tutaj rozgrywany za dwa tygodnie. Co tu dużo mówić - trasa rewelacja! Mnie na zawodach w Zielonej Górze niestety nie będzie, ale jeśli ktoś się zastanawia, czy warto to ZDECYDOWANIE WARTO!!! Sporo fajnych singli, dużo przewyższenia, piękna okolica. Trasa ciężka, mocno interwałowa. Na pewno będziecie mieli co robić! :)




Komentarze

daVe 19:29 piątek, 6 maja 2016
Trudno wypowiadać mi się o sztywności, bo to mój pierwszy karbon, ale nie czuję, żeby się gdziekolwiek gięła ;) Zrobiłem na rowerze ponad 1300 km i nic złego nie mogę powiedzieć. Rama jest matowa, ale nie widać zbytnio rys. jedyne co można zauważyć to górna rura się lekko "wyświeciła" w porównaniu do reszty. 200 km przejechałem w okolicach Wałbrzycha i rower zniósł to bardzo dobrze. Owszem, mam dwa odpryski na ramie, ale w porównaniu z korbą to i tak wygląda bardzo dobrze - być może pomogła trochę folia do progów samochodowych, którą okleiłem dolną rurę (na zjazdach kamienie wielkości pięści wiele razy leciały spod kół...). Kontakt z Markiem super, miałem problem z amortyzatorem i bez problemu naprawili mi na gwarancji. Podsumowując - z roweru/ramy jestem bardzo zadowolony i nawet przez chwilę nie żałowałem, że zdecydowałem się na chińczyka.

Jeśli chcesz kilka zdjęć jak rama teraz wygląda (odpryski) to podaj maila to Ci wyślę.
Gość 13:20 środa, 4 maja 2016
Witam, zainteresowany jestem ramą od M. Konwy a nie ma to jak uzyskanie info od bezpośredniego użytkownika, czy mogę wiedzieć jak się sprawuje ( sztywność, ew. pęknięcia, podatność na zarysowania, odpryski itp
Pozdrawiam
Mariusz
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460