rowerowe historie

daVe
Twierdza Modlin Kategoria >100, Foto, Android GPS, MON Travel
Poniedziałek, 21 września 2015 Komentarze: 2
Dystans118.85 km
Teren45.00 km
Czas04:35
Podjazdy458 m
SprzętLawinka
Vśrednia25.93 km/h
Vmax44.05 km/h
Temp.15.0 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | AON - Marki - Kanał Żerański - Nieporęt - Zegrze Południowe - Zegrze - Skubianka - Jachranka - Izbica - Dębe - Orzechowo - Kikoły - Pomiechówek - Bronisławka - Modlin Twierdza - Stocznia - Kępa Nowodworska - Łęczna - Rezerwat Ławice Kiełpińskie - Jabłonna - Kępa Tarchomińska - Żerań - Praga Północ - Utrata - AON

W zasadzie cały czas wzdłuż rzek. Najpierw był Kanał Żerański, później Narew i Wkra, a na koniec oczywiście Wisła. A jako wisienka na torcie - Twierdza Modlin. Zgodnie z zasadą, że obraz mówi więcej niż tysiąc słów od razu przechodzę do sedna.

Największe koszary w Europie, wybudowane na początku XIX wieku, mają prawie 2 km długości - mogły pomieścić 20 000 żołnierzy!


A tutaj prawie 30 kilometrów wału :)


Widoczki - bajka! Można by rozłożyć kocyk i leżeć do nocy :) No ale coż, trza było kręcić...


... zwłaszcza, że droga do domu daleka. W Jabłonnej konkretny popas i dalsze napieranie wzdłuż Wisły. Oj, ujechałem się dziś trochę :)


Komentarze

daVe 17:57 wtorek, 22 września 2015
Zdecydowanie to drugie ;) Już trzeci tydzień szkolę się na Akademii Obrony Narodowej. Od rana do obiadu mamy zajęcia, a popołudnia są przeznaczone na "naukę własną". No więc się uczę, jak widać zresztą :D
JPbike 17:50 wtorek, 22 września 2015
Dużo ostatnio jeździsz, fajnie i zazdroszczę :)
Masz dłuższe wolne, czy perfekcyjnie rozplanowany rozkład dnia ?
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460