droga jest celem

Pod-zamek Golubski Kategoria Android GPS, Foto, > 50, MON Travel
Czwartek, 3 września 2015 Komentarze: 0
Dystans90.54 km
Czas02:56
Podjazdy458 m
SprzętWilma
Vśrednia30.87 km/h
Vmax63.31 km/h
Temp.24.0 °C
Więcej danych
Złotoria - Silno - Osiek n. Wisłą - Obrowo - Dobrzejewice - Łążynek - Małszyce - Ciechocin - Elgiszewo - Olszówka - Golub-Dobrzyń - Podzamek Golubski - Krążno - Napole - Kowalewo Pomorskie - Wielka Łąka - Brzeźno - Młyniec - Krobia - Lubicz Górny - Nowa Wieś - Złotoria

Przyjemne z pożytecznym, czyli po załatwieniu spraw służbowych w Toruniu zaparkowałem samochód w jednej z podmiejskich wiosek i wyskoczyłem na trzygodzinną szosową rundę zaliczając Golub-Dobrzyń, w którym nigdy wcześniej nie byłem. W sumie to w mało której wiosce, przez które dzisiaj przejeżdżałem, byłem wcześniej :)


Do Golubia jedzie się spoko, gorzej z drogą powrotną, ale trudno mi było znaleźć jakąś alternatywę. Od Kowalewa to wogóle masakra, bo miałem niecałe 15 km drogą krajową nr 15 bez żadnego pobocza. To i tak dobrze, że tirowcy byli wyrozumiali i żaden nie wyprzedzał na żyletkę, tylko grzecznie czekali na więcej miejsca. W zamian za to, żeby nie wkurzać ich do reszty, cisnąłem ile się dało.

Widokowo trasa bardzo przyjemna. Sporo lasów oraz typowo kujawskich, sielskich widoczków. Golub-Dobrzyń to wisienka na torcie.
XIII-wieczny zamek górujący nad miasteczkiem oraz ładny ryneczek i parę dużych kościołów. Warto było tu przyjechać! :)


PS Po cichu liczyłem na spotkanie naszego kolarskiego Mistrza, bo obecnie przebywa w Toruniu, ale dziś wybrał rejony, w których kręciłem wczoraj. No nic, może innym razem :)

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94076.95

KILOMETRÓW NA BLOGU

25329.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

178d 21h 33m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460