Toruń po służbie Kategoria >100, Foto, Android GPS
Środa, 2 września 2015 Komentarze: 7
SprzętWilma
Leśne - Fordon - Ostromecko - Dąbrowa Chełmińska - Unisław - Grzybno - Nawra - Chełmża - Ostaszewo - Łysomice - Toruń - Przysiek - Rozgarty - Górsk - Pędzewo - Zławieś Wielka - Toporzysko - Strzyżawa - Fordon - Inwalidów - Leśne

Toruń to mój ulubiony rowerowy kierunek, gdy mam wolny dzień w Bydgoszczy. Dziś wybrałem trochę okrężną drogę, bo przez Unisław i Chełmżę. W sumie nic specjalnego, widoki typowo kujawskie, brak większych górek, asfalt raczej spoko i dużo rowerówek wzdłuż dróg, które niestety nie zawsze nadają się do jazdy szosą. Ale jak się chce, to można!

Wody w Wiśle faktycznie mało, pojawiło się sporo piaszczystych wysepek.

A Toruń, jak to Toruń - lubię go! :) Pobujałem się po starówce, skutecznie obniżając średnią jazdy i przy okazji szukając spożywczego. Pod tym kątem w Poznaniu jest dużo łatwiej - żabka albo inna małpka jest na każdym rogu :p Gdy już się udało kupić loda i colę poopalałem się trochę na nabrzeżu. Lans musi być! (Klikać w panoramę!)

Droga powrotna to walka z wiatrem, ale myślałem, że będzie dużo trudniej. Noga jest, co potwierdza zgarnięcie KOM'a i worka medalików na Stravie. Do tego doszły cztery nowe gminy. Jutro kolejne... :)

JPbike 08:36 piątek, 4 września 2015
Potwierdzam to marne wykorzystanie Warty w Pyrlandii, a kiedyś było bardzo ładnie ...
daVe 18:42 czwartek, 3 września 2015
Widzę, że już sobie wszystko wyjaśniliście ;) Pewnie się powtórzę, ale faktycznie w Poznaniu rzeka wogóle nie jest wykorzystana. Chaszcze, łąki dla pijanej młodzieży itp. A w Toruniu kwiatki i ładny bulwar. Tak samo w Bydgoszczy, Wyspa Młyńska, Opera i inne. Aż się chce pokazywać gościom. W Poznaniu nigy nikogo nad rzekę nie zabrałem...
Marc 06:12 czwartek, 3 września 2015
Dokładnie - chodzi mi o marne wykorzystanie rzeki w Poznaniu. Przy Biedrusku jest bardzo ładnie :) A taki Toruń to już w zeszłym wieku miał ładny bulwar ;)
duda 06:03 czwartek, 3 września 2015
Ach Panie Dawidze, zazdroszczę takich tripów.....
duda 06:02 czwartek, 3 września 2015
Podejrzewam, że Markowi chodziło o rzekę w ciągu miasta Wartę Poznań - dramat na tle innych miast...
z3waza 20:25 środa, 2 września 2015
Oj Marek - nie grzesz - wystarczy pojechać tam gzie nie m regulacji rzeki - np. do Biedruska i masz klimacik inny bo nie z rabatami ale nie wiem czy nie bardziej malowniczy, ale co kto lubi :) A tak w ogóle to Bulwary w Toruniu są spoko. W ogólności rzeki mają coś w sobie :)
Marc 18:58 środa, 2 września 2015
Jak to ktoś napisał: nawet woda w Wiśle ucieka z tego kraju ;)
A panorama super - w Poznaniu nie mamy tak ładnie nad rzeką.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciana

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

• Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

• Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)