droga jest celem

Kostrzyn MTB Maraton 2015 Kategoria > 50, Foto, Android GPS, Ogórki MTB, Wyścigowo
Niedziela, 17 maja 2015 Komentarze: 2
Dystans54.17 km
Teren40.00 km
Czas02:00
Uczestnicy
SprzętLawinka
Vśrednia27.09 km/h
Vmax53.44 km/h
Temp.12.0 °C
Więcej danych
Była noga i siła, był bardzo dobry start, ale niestety szczęścia zabrakło. Dokładnie na 5,75 km kolec w tylnej oponie pogrzebał szanse na sukces ;) Jechałem akurat w samym czubie, pewnie na 10-15 pozycji. Gdy stanąłem wyprzedzili mnie prawie wszyscy - całe mega, karetka i pewnie ze 2/3 mini. Dobrze, że Mariusz rzucił mi dętkę (szkoda, że w krzaki bo ledwo ją znalazłem :p ) to wymiana poszła dość sprawnie, na oko z 10 minut. I wtedy się zaczęło :) Dawno tyle się nie nakrzyczałem - lewa moja, prawa wolna itp. ;) Gdy doszedłem końcówkę mega humor mi się poprawił - nie będę ostatni! :) Gdy wyprzedziłem Marcina i Młodzika już w ogóle byłem wniebowzięty. To mógł być mój dzień... Patrząc na czas z licznika byłbym koło 20 miejsca open, ale przecież całą trasę przejechałem samotnie. Jadąc w grupie mogło być tylko lepiej, obstawiam coś koło 15 open... Życie :)

Trasa bardzo mi się podobała, w zasadzie większość pętli do przejechania na blacie :) Do tego o dziwo brak piachu i w sumie sporo singli. Organizacja ok, pakiet startowy bardzo bogaty. I tylko ten kolec... Za rok na pewno przyjadę się zrewanżować!

Czas: 2:04:20 (licznik 1:56:15)
Strata: 0:24:34 (Bartosz Banach)
Mega Open: 44/81
Mega M2: 14/22
DST: 53,33 km
AVG: 27,52 km/h
Vmax: 53,44 km/h
CADavg: 84 rpm

Goggle Pro Active Eyewear STATS
josip - 19 (6 M3) - 1:54:56 (-0:09:24)
duda - 27 (11 M2) - 1:57:44 (-0:06:36)
daVe - 44 (14 M2) - 2:04:20
z3waza - 49 (7 M4) - 2:08:08 (+0:03:48)
A.Dehmel - 53 (2 M6) - 2:10:19 (+0:05:59)
mlodzik - 56 (18 M3) - 2:11:15 (+0:06:55)

Ostro cisnę do przodu! (foto by: fotomtb.pl)


Przecież to tylko zabawa! (foto by: fotomtb.pl)


Strava od Wojtka

Komentarze

duda 15:03 wtorek, 19 maja 2015
Szkoda, liczyłem że odpalisz - szlifuj formę - jeszcze pokażesz na co cie stać - sorka za krzaki następnym razem rzucę tak, że nie znajdziesz;p
josip 06:55 wtorek, 19 maja 2015
Kurde, zaimponowałeś mi tym powrotem "z dalekiej podróży", jak to mówi red. Borek:). Szkoda, szkoda, ja też goniłem po tradycyjnie kiepskim starcie i też czułem, że jeszcze było pod nogą na jazdę nawet z mocniejszą grupką. Ale dogonić ich już nie dałem rady. Jak byśmy tak razem pocisnęli, od samego startu i bez kapcia mogło być naprawdę dobrze... Kiedyś nadejdzie ten dzień:)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460