rowerowe historie

daVe
Misja: zaprogramowane starzenie Kategoria Foto
Poniedziałek, 9 czerwca 2014 Komentarze: 5
SprzętINNY
Temp.25.0 °C
Więcej danych
DST: 8.88 km (3.00), TM: 00:27 h, Vavg: 19.73 km/h, Vmax: 28.00 km/h
Leśne - Myślęcinek - Leśne

Historii tego roweru i tak byście nie zrozumieli ;) Powiem tylko tyle, że muszę wyskoczyć nim parę razy do lasu, żeby wyglądał na starszy niż jest w rzeczywistości... :)

PS Kradziony nie jest! :p

Komentarze

daVe 21:44 poniedziałek, 9 czerwca 2014
No właśnie sęk w tym, że funkiel nówka przyszła do mnie a ja w świat mam puścić jako używkę. Mówiłem, że to skomplikowana historia (z kobietą w tle ;)

PS Też zwróciłem uwagę na te "dziury". W sumie pewnie koło 30 cali by weszło :D
klosiu 21:28 poniedziałek, 9 czerwca 2014
Niszczy mnie ta odległość opony od rury podsiodłowej :). Nie lepiej sprzedać jako funkiel nówkę?
z3waza 21:01 poniedziałek, 9 czerwca 2014
Nóżkę zdejmiesz będzie 14 ;)
daVe 20:55 poniedziałek, 9 czerwca 2014
Zaskoczę Cię - waży "tylko" 15 kilo! No ale w końcu rama "full hydroforming" więc musi być lekko! :D
z3waza 20:49 poniedziałek, 9 czerwca 2014
Kradziony nie - pożyczony :). Ale na oko widać, że musi się dobrze do drogi kleić wszak 20 kg tak łatwo od ziemi nie oderwiesz. :D
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa utree
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

90706.06

KILOMETRÓW NA BLOGU

24258.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.31 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

172d 22h 09m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460