droga jest celem

Trzy levele wyżej Kategoria Android GPS
Środa, 14 maja 2014 Komentarze: 2
Dystans26.51 km
Teren20.00 km
Czas01:31
Podjazdy401 m
SprzętLawinka
Vśrednia17.48 km/h
Vmax41.58 km/h
Temp.10.0 °C
Więcej danych
CADavg: 80 rpm | Leśne - Myślęcinek - Leśne

Posłuchałem Dudy i odwróciłem mostek na plus. Po wielu latach jazdy na minusie, już chyba do tego nie wrócę. Owszem, na stromych podjazdach jest dużo gorzej no i rower gorzej wygląda :p ale za to zjazdy... :) W ciągu jednego dnia skill osiągnął poziom, do którego nigdy się nawet nie zbliżyłem. Nic mnie dzisiaj nie mogło zatrzymać, czuję się jak kłosiu po przesiadce na duże koło! :p

Komentarze

daVe 14:34 czwartek, 15 maja 2014
Mam giętą, szeroką kierę gdzieś w szafie. Waży chyba 1,5 kilo, więc nawet nie będę próbował jej zakładać ;) Tak jak jest teraz jest dobrze. A że nie wygląda... Ma jeździć, a nie wyglądać :p
klosiu 21:53 środa, 14 maja 2014
A wiesz dlaczego ja się tak czułem? Bo między innymi dostałem krótszy mostek i szeroką giętą kierę. Kup sobie kierę 660mm z lekkim gięciem, to będziesz mógł mieć mostek na minus jak duży chłopak ;P
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eniec
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460