droga jest celem

Tępa dzida Kategoria Android GPS
Czwartek, 19 grudnia 2013 Komentarze: 2
Dystans41.44 km
Teren13.00 km
Czas01:42
Podjazdy227 m
SprzętLawinka
Vśrednia24.38 km/h
Vmax37.70 km/h
Temp.0.0 °C
Więcej danych
CADavg: 78 rpm | Leśne - Fordon - Jarużyn - Żołędowo - Maksymilianowo - Rynkowo - Leśne

Dokładnie miesiąc temu moja Sylwia została potrącona, gdy jadąc na wprost przez skrzyżowanie jakaś baba w trakcie wyprzedzania Sylwii (na skrzyżowaniu...) nagle przypomniała sobie, że skręca w prawo i walnęła ją prawym bokiem. Policji tłumaczyła, że to wina Sylwii bo przecież nie zasygnalizowała, w którą stronę chce jechać (nosz kurwa co za inteligencja...)

Dzisiaj z kolei następna "mądra" wyjechała mi z podporządkowanej, że ledwo wyhamowałem i uciekłem na pobocze. Opierdoliłem ją tak, że przez kilkaset metrów jechała za mną i bała się mnie wyprzedzić... Może i jestem męską szowinistyczną świnią, ale dlaczego większość niezrozumiałych zachowań na drodze powodują właśnie "kobiety"?!

Na koniec cytat z pewnego filmu, jakże prawdziwy...
"Pucio: Baby nigdy nie kumają, kiedy pierwszeństwo mają i na wszelki wypadek wszystkie puszczają wszystkich. I tak stoimy na skrzyżowaniu w cztery samochody kurwa, trzy kobity i ja.
Adaś: A czemu ty nie jedziesz?
Pucio: Bo się kurwa boję, że jak tylko ruszę one też odpalą i mnie skasują we trzy, kurwa."

Komentarze

klosiu 22:08 czwartek, 19 grudnia 2013
Kultowy cytat :).
Mnie ostatnio akurat dziadek w czopce zajechał drogę wyjeżdżając z podporządkowanej, na bezczela patrząc na mnie, i jak się tak zastanawiam, to dobrze że uciekł, bo tak mnie podkurwił że dałbym z miejsca w zęby jakby wyszedł z auta. Od czasu mojego wypadku dostaję normalnie piany jak widzę takie coś :).
duda 20:59 czwartek, 19 grudnia 2013
O chłopie - co racja to racja - dobrze że moja jeździ jak należy...
Ale co się dziwisz - mówisz do baby "skręć w lewo"
A ona "w które lewo?" i wszystko jasne!
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owyte
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

94692.43

KILOMETRÓW NA BLOGU

25484.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.35 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

180d 01h 04m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460