Kwiecień, 2009

Czwartek, 16 kwietnia 2009 Komentarze: 0
Dom - Redakcja "Puls UM" - Dom

Tylko dojazd tam i z powrotem. Nic ciekawego, no może poza tym, że muszę baterię w liczniku zmienić bo już prawie nic nie widać...
Orkowo city! Kategoria >100, Foto, Video
Środa, 15 kwietnia 2009 Komentarze: 7
Dom - Malta - Szczepankowo - Krzesiny - Koninko - Borówiec - Kórnik - Bnin - Konarskie - Radzewo - Trzykolne Młyny - Czmoniec - Orkowo - Czmoniec - Trzykolne Młyny - Radzewice - Świątniki - Rogalin - Rogalinek - Puszczykówko - Puszczykowo - Luboń - Poznań Dębina - Poznań Starołęka - Szczepankowo - Malta - Dom

Wpis na blogu u Graplera

Dawno, dawno temu wpadliśmy na pomysł odwiedzenia kolegi z grupy. Dzisiaj zrealizowaliśmy ten plan. O 11.00 byłem u Piotra i razem pojechaliśmy rzucić okiem na kórnickie magnolie oraz zamek. Później trochę szpanerska fotka i dalsza jazda na Orkowo!

O dziwo byliśmy u Pawła wcześniej niż zakładaliśmy. Zjedliśmy małe co nieco i wspólnie pokręciliśmy się po okolicy.
Tam dużo lasów, łąk, stawów - normalnie jak na urlopie!

Aaa... zapomniałbym - w pobliżu jest również Warta...

Warta, nad którą mieszka sobie bóbr.

Tzn. chciałem napisać "mieszkają sobie bobry" - jest ich tam troszkę więcej.

Chłopacy męczyli się z piaskownicą na drogach a ja pstrykałem fotki uroczej okolicy.

Co dobre szybko się jednak kończy i dlatego musieliśmy opuścić tę sympatyczną wioskę.
Żeby znajomi nam uwierzyli zrobiliśmy nawet zdjęcie przy tablicy.

Powrót zaplanowaliśmy przez Rogalin. Jako, że dęby każdy zna nawet nie robiłem im zdjęć ;p
Za to tutaj mi się spodobało. I do tego gdzieś w tej okolicy stuknęło mi 9 kkm na GieTeku :D

Piotr niestety powoli zaczął słabnąć.

Mimo w końcu znalezionych bananów w sklepie (a było z tym ciężko) Piotr nadal opadał z sił ;-)

Ja za to czułem się bardzo dobrze. Jazda wyglądała tak, że co chwilę uciekałem mojemu kompanowi po to, aby kawałek dalej na niego czekać. A jako, że wtedy mi się nudziło wyciągałem aparat i robiłem zdjęcia...

Raz nawet nakręciłem film ;p

Kolejne zdjęcie z nudów - za to miejscówka fajna - drewniano-stalowy most na Starołęce.

Ostatni przystanek przed Szczepankowem.

Podsumowując: wycieczka bardzo udana. Kolejna setka w sezonie, poznane nowe miejsca, opalenizna na rękach i nogach - czego chcieć więcej. Szkoda tylko, że na końcówce Piotr osłabł, gdyż taka jazda była męcząca zarówno dla niego jak i dla mnie (no dobra... dla niego bardziej ;-) Wszystko jest jednak kwestią wprawy - jeszcze kiedyś pokonam z Piotrem dwusetkę ;-)
Wtorek, 14 kwietnia 2009 Komentarze: 2
Dom - Malta - Dom

Wstyd się przyznać, ale w te święta jeździłem tylko MZ-tą 150 oraz Focusem, przez co przytyło mi się prawie 3 kg ;p Ale nie przejmuję się - kilka dni i wrócę do normy (przynajmniej taką mam nadzieję)
Dzisiaj od razu po powrocie do domu stwierdziłem, że trzeba by się ruszyć, a że było już późno wybrałem Maltę. Tam dwa kółka asfaltowe oraz dwa terenowe mojego autorstwa. W międzyczasie spotkanie z kolegą.
Piątek, 10 kwietnia 2009 Komentarze: 7
Dom - Biedrusko - Radojewo - Dom

Od rana miałem chęć na asfalt. Jako, że zmieniły się plany co do dzisiejszego przedpołudnia udało się spełnić poranną zachciankę :-) Tak, więc pomknąłem jednym z moich asfaltowych standardów. To ostatni wypad przed świętami.

Zdrowych, spokojnych, rowerowych ;-) Świąt!!!
Czwartek, 9 kwietnia 2009 Komentarze: 6
Dom - Kiekrz - Żydowo - Pamiątkowo - Szamotuły - Pamiątkowo - Żydowo - Kiekrz - Dom

Spontaniczny wypad z dudą do koleżanki. U niej "posiłek sportowca" (czyli bułka z bananem i takie tam...) i powrót, tym razem z wiatrem w plecy, do domu. Słońce pięknie przygrzewa - aż chce się jeździć. Zwłaszcza, że siły są :D
Się kręci... Kategoria > 50
Wtorek, 7 kwietnia 2009 Komentarze: 1
Dom - Wierzonka - Kobylnica - Antoninek - Malta - Cytadela - Strzeszynek - Dom

Kondycyjny standard. Nad Maltą spotkanie z Dudą i od tego momentu wspólnie walczyliśmy z własnymi słabościami ;-)
Poniedziałek, 6 kwietnia 2009 Komentarze: 0
Dom - Cytadela - Malta - Cytadela - Dom

Spotkanie przy Dzwonie Pokoju na Cytadeli. Cel: zajechać się trochę ;-) Dominik dawał radę, Duda też dawał, no więc ja nie mogłem być gorszy ;p Było sporo sprintów, podjazdy, zabawa w terenie, ale również pogawędki i jazda po mieście... Podsumowując: pozytywny dzień. Oby częściej było nam dane spotykać się w takim gronie.
Niedziela, 5 kwietnia 2009 Komentarze: 9
Dom - Cytadela - Jez. Rusałka - Cytadela - Dom

Relacja na stronie KKUMP

Dzisiaj umówiliśmy się ze znajomymi na Cytadeli. W planach była krótka wycieczka tlenowym tempem ;-) Wpadłem jednak na Cytę troszkę wcześniej, aby zobaczyć co tam u drogbasa, gdyż z tego co mówił miał startować w zawodach z serii Thule Cup 2009 (będących jednocześnie Otwartymi Mistrzostwami Poznania Cross Country). Nawet się przydałem, gdyż tuż przed startem Jarek złapał gumę i pomogliśmy mu w serwisie ;-) Gdy dotarł duda oraz Kasia pojechaliśmy spokojnym tempem nad Rusałkę i w drodze powrotnej znowu zahaczyliśmy o Cytadelę. Jak widać na poniższym zdjęciu Jarek (numer startowy 452) cały czas dawał radę (tutaj wyprzedza na podjeździe - szacunek!)

Natomiast tutaj zdjęcia moich towarzyszy dzisiejszej wycieczki.

A od jutra zaczynamy bardziej regularną jazdę :D
Oby tylko pogoda dopisała...
Sobota, 4 kwietnia 2009 Komentarze: 1
Dom - Kicin - Janikowo - Wierzenica - Kobylnica - Antoninek - Malta - Stary Rynek - Cytadela - Dom

Przeziębienie cały czas mnie trzyma... Mimo to stwierdziłem, że najlepszym lekarstwem będzie... rower :D Miało być bardzo krótko, ale aż żal wracać do domu w taką pogodę. Zwłaszcza, że w końcu można śmigać w letnich ciuszkach - nawet słońce mnie lekko "liznęło" na rękach :-) Niestety mam sporo nauki a do tego cały czas jestem osłabiony, co czułem momentami podczas jazdy. Stąd tylko 40 kilka km'ów. A chętnie by się jakąś setkę strzeliło...
Czwartek, 2 kwietnia 2009 Komentarze: 0
Dom - Coll. Anatomicum - Eskulap - Strzeszynek - Eskulap - Dom

Spotkanie z nową "rowerową" koleżanką Kasią. Może i było troszkę wolno ;p , ale za to sympatycznie.
A tak poza tym to przeziębienie mnie łapie... a może inaczej - już mnie złapało :/