Wpisy archiwalne w miesiącu
Wrzesień, 2009
Dystans całkowity: | 666.53 km (w terenie 237.00 km; 35.56%) |
Czas w ruchu: | 29:42 |
Średnia prędkość: | 22.44 km/h |
Maksymalna prędkość: | 60.60 km/h |
Liczba aktywności: | 25 |
Średnio na aktywność: | 26.66 km i 1h 11m |
Więcej statystyk |
Czwartek, 3 września 2009
Dystans16.16 km
Czas00:38
Vśrednia25.52 km/h
Vmax39.10 km/h
Temp.16.0 °C
Dom - Browar Pub - Dom
Czwartek, 3 września 2009
Dystans36.77 km
Teren20.00 km
Czas01:52
Vśrednia19.70 km/h
Vmax45.70 km/h
Temp.25.0 °C
Dom - Wierzenica - Zieliniec - Malta - Stary Rynek - Cytadela - Dom
Bardziej terenowo i bardziej lansersko niż ostatnio ;)
Środa, 2 września 2009
Dystans15.82 km
Czas00:38
Vśrednia24.98 km/h
Vmax38.10 km/h
Temp.17.0 °C
Dom - Browar Pub - Dom
Nocny standard - czas wziąć się do pracy...
Środa, 2 września 2009
Dystans32.73 km
Teren10.00 km
Czas01:18
Vśrednia25.18 km/h
Vmax55.30 km/h
Temp.25.0 °C
Dom - Wierzonka - Tuczno - Maruszka - Dom
Rekreacyjny wypad z Sergio do Tuczna w celu spożycia złocistego trunku :)
Wtorek, 1 września 2009
Dystans47.60 km
Teren30.00 km
Czas02:06
Vśrednia22.67 km/h
Vmax47.40 km/h
Temp.25.0 °C
Dom - KiZ Toksykologii - Strzeszynek - Coll. Marii Magdaleny - Malta - Dom
Wypad w celu zamoczenia tyłka na Strzeszynku. Popływaliśmy trochę i wróciliśmy do centrum załatwiając po drodze kilka indeksowych spraw. Później jeszcze tylko Malta i sprawdzenie ile km ma moja pętelka do biegania - wynik: 6300 m :)
Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!
Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".
98466.07
KILOMETRÓW NA BLOGU
26128.00
KILOMETRÓW W TERENIE
22.34 km/h
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ
187d 02h 57m
CZAS NA ROWERZE
CHIŃCZYK
Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu
wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.
- Karbonowa rama Flyxii FR-216
- RockShox SID XX World Cup
- Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
- Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
- Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25
GRIZZLY
Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)
- Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
- Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
- Koła DT Swiss Gravel LN
- Opony Tufo Thundero HD 40C
LAWINKA
Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.
- Rama GT Avalanche 2.0
- RockShox Reba SL
- Napęd Deore XT M770
- Hamulce Formula RX
- Koła Deore XT
WILMA
Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)
- Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
- Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
- Koła DT R460
daVe - droga jest celem © Szablon Damiano Pantani