Pure MTB, czyli burza, grad, błoto - a to wszystko na Dziewiczej Górze
Niedziela, 31 maja 2009 Komentarze: 11
Dom - Dziewicza Góra - Dom

Wyjeżdżając z domu niebo nie wyglądało najciekawiej, ale nie przejąłem się tym. Szybko dotarłem na Dziewiczą i zacząłem jazdę po bardzo śliskich ścieżkach. Do tego było strasznie duszno, więc nie jeździło się zbyt szybko ;p W pewnym momencie zaczęło grzmieć - ok, później padać - ok, ale gdy przyszedł grad i mega wichura to stwierdziłem, że jestem nieźle walnięty, że w taką pogodę jeżdżę na rowerze. Ścieżki momentalnie zmieniły się w potoki, byłem cały przemoknięty a w obawie przed zalaniem telefonu (który na szczęście miałem w foliowym woreczku) musiałem jak najszybciej dostać się pod wieżę obserwacyjną na szczycie. Tam przeczekałem najgorsze a że nie zapowiadało się, że przestanie padać całkowicie, już nie zważając na nic zjechałem na dół do Czerwonaka. Ale co to był za zjazd - kałuże, miejscami dosłownie potoki, błoto, a że i tak byłem cały uwalony nie przejmowałem się tym zupełnie - istne szaleństwo :) Teraz tylko rower wymaga kompletnego mycia...

JPbike 15:10 środa, 3 czerwca 2009
Tak - mniej więcej ... z dodatkiem niesamowitego trzęsowiska (no kamienie) :)
daVe 10:29 środa, 3 czerwca 2009
Podejrzewam, że w Szczawnicy było "minimalnie" trudniej ;p
JPbike 19:27 wtorek, 2 czerwca 2009
A dałoby się porównać te błotne zjazdy z Dziewiczej z moimi zjazdami na Szczawnickim maratonie ? ... :D
KikapuRider 20:51 poniedziałek, 1 czerwca 2009
UM rulezzz!
...teraz już wiesz...;p
daVe 17:35 poniedziałek, 1 czerwca 2009
Wiem, że zmienił ;-)
Tylko do tej pory używałem modelu Coamps a teraz przerzuciłem się na UM - cokolwiek by to miało znaczyć... ;p
KikapuRider 16:08 poniedziałek, 1 czerwca 2009
icm już dawno zmienił adres...;p

teraz jest na www.new.meteo.pl;)
tam byla dobra prognoza - o 18 stop deszczów czyli pora na mnie;p
daVe 14:24 poniedziałek, 1 czerwca 2009
Pogodynka zmieniona na tylko 48 h w przód. Może będzie bardziej uczciwa ;p
daVe 14:15 poniedziałek, 1 czerwca 2009
Ta pogodynka mnie coś w konia robi bo wczoraj miało nie padać, a padało - za to dzisiaj powinny być mega ulewy, a spadło dosłownie klika kropelek deszczu ;-)
KikapuRider 11:37 poniedziałek, 1 czerwca 2009
i po co masz okienko pogodybnkę ICMu w profilu??;p
mi się udało deszczu nie spotkać, chociaż ciężko czekało się całą niedzielę do 18 aż przestranie padać;)
Jarekdrogbas 21:10 niedziela, 31 maja 2009
coś pięknego!
tatanka 17:44 niedziela, 31 maja 2009
też mnie dziś zmoczyło. do gaciów prawie...ale gradu to nie widziałam. widac był to grad bardzo lokalny, bo w sumie byłam nawet chyba niedaleko. Tylko błyskawice...
pozdrowienia

po raz kolejny zdaję sobie sprawę że nigdy nie byłam na dziewiczej górze rowerem, heheehhe;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mawio