CycloCross Wlkp 2015 - Wągrowiec Kategoria Foto, Ogórki CX/XC, Wyścigowo
Niedziela, 22 lutego 2015 Komentarze: 9
Na szybko parę słów, reszta będzie ze zdjęciami :) W Wągrowcu pojawiliśmy się tylko we dwójkę (z Jackiem). Goggle, co jest z Wami?! W ramach objazdu 1,5 rundy i trochę kręcenia po okolicy. Tym razem nie chcieliśmy przespać ustawiania na starcie, dostaliśmy nawet miejsce w "sektorze". Jednak sam początek kiepsko mi idzie, zrobiło się tłoczno i nie chciałem przepychać się do przodu ryzykując glebę. W tym momencie Jacek był z 5-8 miejsc przede mną. Pierwsza runda to szukanie miejsca w szyku, od drugiej było już spokojniej jednak zacząłem gubić Jacka z oczu. W zasadzie cały wyścig przejechałem z Andrzejem Jackowskim. Po pierwszych przetasowaniach, na drugim okrążeniu siadłem mu na koło i jechałem aż do ścianki. Tam wyprzedziłem go na podbiegu i przez kilka kółek kontrolowałem sytuację. Na trzecim od końca lekko mnie ścięło i dałem się wyprzedzić. Nie na długo jednak - na ostatnim kółku na ściance znowu zaatakowałem i dowiozłem do mety prowadzenie :)

Co do samej trasy - rewelacja! Bardzo udany mix xc i cx. Początek to typowe xc - dużo zakrętów, w zasadzie ciągle góra-dół. Jedna przeszkoda do przeskoczenia, ostry zjazd i ścianka do wbiegnięcia (z każdym okrążeniem było coraz gorzej...). Dalej kawałek prostej na wyrównanie tętna po wdrapywaniu się z rowerem na plecach i parę nawrotów na stadionie pomieszanych z dwoma sekcjami schodów i kolejnymi "płotkami". Żałujcie, że Was nie było!

Wynik? Spoko. Niby gorzej, niż w Skokach, ale od tamtego czasu nie byłem na zewnątrz na rowerze ani razu. I tak dobrze, że dałem radę po urlopie na nartach. Teraz trzeba dobrze przepracować najbliższe dwa tygodnie bo na TKKF-ie będę bronił 5-ego miejsca w generalce :) 3mać kciuki!

Czas: 1:00:10,02 (10 okrążeń)
Elita: 8/13 (2 DNF)
Elita+Masters: 18/41 (3 DNF)
DST: 17,30 km
AVG: 17,25 km/h
Vmax: 35,65 km/h
CADavg: 71 rpm

Goggle Pro Active Eyewear STATS
JPbike - 7 Masters - 0:57:31,81 (10 okrążeń)
daVe - 8 Elita - 1:00:10,02 (10 okrążeń)

Zdjęć tym razem dużo mniej (foto by: Ewa Piastanowicz)

Za to jedno w gazecie :p

Jarekdrogbas 21:13 poniedziałek, 23 lutego 2015
Dajesz dajesz pewnie że się uda!
zbych741 17:49 poniedziałek, 23 lutego 2015
Gratuluję! :)
JPbike 17:03 poniedziałek, 23 lutego 2015
Dawid, zajrzałem na klasyfikację generalną i faktycznie masz duże szanse na pucharek, a ja musiałbym liczyć na świetny wynik i nieobecność kilku Mastersów przede mną ... Zobaczymy, na Winogradach postaram Cię gorąco motywować do walki :)
Marc 09:01 poniedziałek, 23 lutego 2015
Goggle o tym terminie trenuje :) Od kwietnia do października jest tyle wyścigów, że mało kto chce startować w lutym. Ale tak czy inaczej gratuluję dobrego startu :)
JoannaZygmunta 07:52 poniedziałek, 23 lutego 2015
kurza twarz! Prezent w kwiaty! Wolałabym kwiaty ale dobra niech będzie ;p Mam nadzieję, że będę 8 w Poznaniu.
daVe 07:45 poniedziałek, 23 lutego 2015
A żebyś wiedziała, że szkoda - miałem dla Ciebie prezent w kwiaty! :)
JoannaZygmunta 07:38 poniedziałek, 23 lutego 2015
Szkoda, że nas nie było :/ Przy "swojej" publice miał byś na pewno lepszy wynik ;p
daVe 18:15 niedziela, 22 lutego 2015
Oby jak najbardziej udanego sezonu! Tego Tobie i sobie życzę! ;)
JPbike 18:09 niedziela, 22 lutego 2015
Kolejny i miło spędzony dzień - pod koniec sezonu to oblejemy Dawidzie ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apust