Nowe miejsca Kategoria Foto
Wtorek, 1 października 2013 Komentarze: 6
CADavg: 77 rpm | Leśne - Myślęcinek - Piaski - Wyspa Młyńska - Leśne

Sporo dzisiaj widziałem nowego w Bydgoszczy - dzielnicę, w której nigdy nie byłem i nowy bulwar nad Brdą, którym jeszcze nie jechałem. Wycieczka w 100% udana, zupełnie jak ta NAD Morskie Oko ;)

klosiu 22:34 wtorek, 1 października 2013
Wow. Poczytałem relację i wygląda to super :). Zdaje się że jest trudniej od Orlej. Widoki obłędne. Chyba to będzie obowiązkowy punkt następnego wyjazdu :).
klosiu 22:27 wtorek, 1 października 2013
Będę musiał obadać, jak będę następnym razem w Tatrach. Szczerze mówiąc jakoś nie wiedziałem, że tam jest w ogóle jakiś szlak :).
daVe 18:15 wtorek, 1 października 2013
Tutaj fajnie opisany:
daVe 18:02 wtorek, 1 października 2013
Poprawka - zielony, nie żółty ;)
daVe 17:59 wtorek, 1 października 2013
Kłosiu, wszystkie foty, które się tutaj pojawiają, a nie jest opisane, że są czyjeś, są mojego autorstwa :p Ta była zrobiona w sierpniu tego roku i to na oficjalnym szlaku - żółtym na Mięguszowiecką Przełęcz pod Chłopkiem. Zaczyna się przy Czarnym Stawie. Wchodzi się i schodzi - prowadzi tylko do granicy ze Słowacją. Szlak często uczęszczany przez osoby wspinające się - Przełęcz pod Chłopkiem to idealna baza wypadowa na Mięguszowieckie Szczyty (ponoć, sam jeszcze nie próbowałem wspinaczki :( ) Przez zwykłych turystów rzadziej, bo raczej większość uderza na Rysy, a nie na jakiegoś Chłopka ;) W moim odczuciu ciekawszy niż Rysy, w tym roku szedłem nim zupełnie przez przypadek i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony - najpierw jest mega fajna wspinaczka na Kazalnicę (zero łańcuchów, tylko parę klamer - reszta we własnych rękach), a później galeryjka nad tzw. Bańdziochem (kocioł, w którym prawie zawsze jest ta łata śniegu widoczna znad Morskiego). Przy ładnej pogodzie polecam, jak jest kiepsko sporo osób spada ;)
klosiu 17:45 wtorek, 1 października 2013
Ładna fota, twoja? W tym miejscu żaden oficjalny szlak dla turystów chyba nie przechodzi?
Swoją drogą, spory musiał być lodowiec, który wyrzezał tą dolinkę :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

• Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

• Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)